دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1402 - 12:01
مدیرکل دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد مطرح کرد؛

نظارت دوره‌ای و فصلی بودجه‌ واحد‌های دانشگاهی

نظارت دوره‌ای و فصلی بودجه‌ واحد‌های دانشگاهی
محسن امینی گفت: با توجه به سامانه‌محور شدن بودجه دانشگاه آزاد اسلامی، نظارت حین اجرا در واحد‌های دانشگاهی به شکل دوره‌ای و فصلی صورت می‌گیرد.
کد خبر : 843706

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از ورامین، نشست هدف‌گذاری سند تحول و برنامه عملیاتی بودجه دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور محسن امینی مدیرکل دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی، سمیه قدیری مدیرکل توانمندسازی و مهارت‌های کاربردی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، علیرضا طوسی معاون نظارت و ارزیابی عملکرد مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه، سیدجواد آل‌یاسین دبیر ستاد دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، حامد افشاری معاون برنامه‌ریزی و تحول استان تهران، اعضای هسته فکری دبیرخانه استان تهران و رؤسای واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا برگزار شد.

نظارت دوره‌ای و فصلی بودجه‌ واحد‌های دانشگاهی

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست با تأکید بر محور قرارگرفتن سند تحول و تعالی در بودجه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا به رویکرد‌های حائز اهمیت دانشگاه درباره برنامه‌های تحول و پویایی در بودجه‌ریزی اشاره کرد.

محسن امینی خاطرنشان کرد: همزمان با اجرای برنامه‌های تأییدشده سامانه عملیاتی بودجه، نظارت‌های مستمر نیز صورت خواهد گرفت که با توجه به سامانه‌محور شدن بودجه، نظارت حین اجرا در واحد‌های دانشگاهی به شکل دوره‌ای و فصلی صورت می‌گیرد.

نظارت دوره‌ای و فصلی بودجه‌ واحد‌های دانشگاهی

در این جلسه درباره رئوس محور‌های مهم برنامه‌ریزی، نحوه ثبت اطلاعات واحد‌های دانشگاهی در سامانه عملیاتی بودجه، هدف‌گذاری اقدامات مرتبط با حوزه‌های عملیاتی (آموزش، پژوهش، فرهنگی و ...) بحث و تبادل‌نظر شد.

در ادامه این نشست مدیرکل دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی از ظرفیت‌های فعال مزارع تحقیقاتی و تولیدی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا بازدید کرد.

نظارت دوره‌ای و فصلی بودجه‌ واحد‌های دانشگاهی

همزمان با حضور مسئولان سازمانی و رؤسای واحد‌های دانشگاهی در واحد ورامین ـ پیشوا، مدعوین در جوار مزار مطهر دو شهید گمنام مدفون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا حاضر شده و با قرائت فاتحه و زیارتنامه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته