دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1402 - 10:34
همین امروز هم برای تغییر برنامه دیر نیست

سازمان لیگ و فدراسیون جلوی بهانه را بگیرند؛ حق با استقلال و سپاهان است

سازمان لیگ و فدراسیون جلوی بهانه را بگیرند؛ حق با استقلال و سپاهان است
استقلال و سپاهان می‌گویند بازی‌های سه هفته پایانی لیگ برتر باید به صورت همزمان برگزار شود و سکوت سازمان لیگ در این جریان نگران کننده است.
کد خبر : 844853

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، همه بازی‌های هفته بیست و هشتم ساعت ۱۸ برگزار می‌شود، اما عجیب اینجا است که پرسپولیس ۲۴ساعت بعد از استقلال و سپاهان راهی میدان خواهد شد. البته هیچ تعمدی در کار کمیته برگزاری مسابقات نبوده و همه خوب می‌دانند که برای سازمان لیگ واقعا فرقی نمی‌کند که چه تیمی قهرمان شود، اما سوال اینجا است که چرا نباید جلوی بهانه‌ها را گرفت؟

استقلال و سپاهان در این ماجرا حق دارند و عقل و منطق حکم می‌کند که بازی‌های سه هفته پایانی به صورت همزمان برگزار شود. اگر در این ماجرا حق با استقلال و سپاهان نبود بحثی نداشتیم، اما برای پرسپولیس هم خیلی فرقی نمی‌کند که دو هفته آخر به صورت همزمان برگزار شود یا سه هفته پایانی زیرا آنها فعلا در صدر جدول شرایط بهتری نسبت به دو رقیب اصلی برای قهرمانی دارند.

 در حال حاضر رقابت سه تیم مدعی به اوج حساسیت خود رسیده و بهتر است مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ جلوی هر شائبه و بهانه‌ای را بگیرند تا مسابقات به بهترین شکل ممکن برگزار شده و به پایان برسد. همین امروز هم برای تغییر در برنامه هفته بیست و هشتم مسابقات دیر نیست و توصیه به مسئولان برگزاری مسابقات این است که بازی‌های آخر را در همین هفته هم به صورت همزمان برگزار کنند تا هیچ حرف و حدیث ایجاد نشود.

 در شرایط فعلی سرنوشت قهرمانی دست پرسپولیس است و اگر این تیم سه بازی آخر خود را با هر نتیجه‌ای ببرد جام را بالای سر خواهد برد. شاید برای گل محمدی و شاگردانش هم بهتر باشد که بازی‌ها در هفته بیست و هشتم همزمان برگزار شود و آن‌ها بهانه‌ای به رقبا ندهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته