دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1402 - 16:32
سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد مشهد عنوان کرد؛

توسعه فناوری، نوآوری و کارآفرینی، محور دهمین جشنواره فرهیختگان

توسعه فناوری، نوآوری و کارآفرینی، محور دهمین جشنواره فرهیختگان
رحیم دبیری عنوان کرد: هدف دهمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری فرهیختگان توسعه فناوری، نوآوری و کارآفرینی و فعالیت منسجم و هم‌افزای شبکه‌ای است.
کد خبر : 845767

رحیم دبیری سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از استادان، دانشجویان و پژوهشگران این دانشگاه دعوت کرد تا در دهمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کنند.

وی اضافه کرد: معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی به منظور شناسایی و تشویق اعضای هیئت علمی، دانشجویان و فناوران این دانشگاه در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی و فناوری براساس بند‌های ۲ و ۴ سیاست‌های کلی نظام در بخش علم و فناوری و بند‌های ۲-۷-۳ (ارتقای پاسخگویی و قابلیت حل مسئله)،۲-۷-۴ (توسعه فناوری، نوآوری و کارآفرینی)، ۷-۷-۲ (فعالیت منسجم و هم‌افزای شبکه‌ای) و ۲-۷-۸ (تحول در فرهنگ سازمانی) سند تحول و تعالی دانشگاه، «دهمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری فرهیختگان» را مانند سال‌های گذشته به صورت یکپارچه و ملی برگزار می‌کند.

رئیس ستاد جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد عنوان کرد: در راستای اجرایی شدن دستورالعمل ارسالی، ستاد جشنواره فرهیختگان در این دانشگاه تشکیل شد و اعضای هیئت علمی، دانشجویان، دانش‌آموختگان و علاقه‌مندان می‌توانند آثار پژوهشی خود را براساس بخش‌های مشخص شده در دستورالعمل جشنواره به امور پژوهشی دانشکده خود تحویل دهند تا پس از بررسی در واحد مشهد برای تأیید نهایی و اعلام نفرات برتر به دبیرخانه جشنواره استان خراسان‌رضوی ارائه و نفرات برتر و شاخص هر بخش مشخص شوند.

دبیر جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد هم در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا تبیین کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت اداره‌کل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی به نشانی saha.iau.ir ضمن اطلاع از آخرین اخبار جشنواره، فرم‌ها و بخشنامه مربوطه را دریافت کنند.

فرحناز مولوی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان در محور‌های پژوهشگر برتر، مقاله، کتاب، رساله و پایان‌نامه باید فرم‌های تکمیل شده را به همراه مستندات لازم برای بررسی در کمیته‌های تخصصی به امور پژوهشی دانشکده تحویل کنند و درباره سایر محور‌های جشنواره باید مدارک خود را به کمیته‌های تخصصی مربوطه در واحد تحویل دهند.

وی افزود: در دستورالعمل تأکید شده که در صورت انتشار کتاب با هریک از ناشران بین‌المللی معتبر مانند Elsevier، Springer لازم است اصل کتاب به همراه فرم داوری برای دبیرخانه جشنواره فرستاده شود. دبیرخانه جشنواره صرفاً آثاری را در داوری نهایی لحاظ خواهد کرد که مستندات و پرونده آنها به صورت کامل براساس آیین‌نامه و دستورالعمل‌های جشنواره ارسال شده باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته