دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1402 - 23:25
توسط دادگاه فدرال نیویورک؛

ترامپ در یکی از پرونده‌های رسوایی اخلاقی‌اش گناهکار شناخته شد

ترامپ در یکی از پرونده‌های رسوایی اخلاقی‌اش گناهکار شناخته شد
رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز سه‌شنبه به وقت محلی  از سوی  هیئت‌منصفه دادگاه فدرال نیویورک در پرونده رسوایی اخلاقی‌اش و افترا، مقصر و گناهکار شناخته شده و به پرداخت بیش از ۵ میلیون دلار جریمه محکوم شد.
کد خبر : 846548

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور جنجالی سابق آمریکا روز سه‌شنبه به وقت محلی  از سوی  هیئت‌منصفه دادگاه فدرال نیویورک در پرونده سوءاستفاده جنسی و افترا، مقصر و گناهکار شناخته شده و به پرداخت بیش از ۵ میلیون دلار جریمه محکوم شد.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز سه‌شنبه به وقت محلی  از سوی  هیئت‌منصفه دادگاه فدرال نیویورک  در پرونده سوءاستفاده جنسی و افترا  مقصر شناخته شده و به پرداخت بیش از ۵ میلیون دلار غرامت  محکوم شد. هیئت‌منصفه ۹ نفره  متشکل از سه زن و شش مرد، پس از سه ساعت گفتگو  که  جلسه آنها قبل از ظهر سه‌شنبه آغاز شد، تصمیم خود را در خصوص این پرونده اعلام کردند.

تارنمای نیویورک پست نوشت: اعضای هیئت‌منصفه به این نتیجه رسیدند که  جین کارول، ۷۹ ساله، توانسته است ادعای خود در خصوص شکایت از چهل و پنجمین رئیس‌جمهور (سابق)  آمریکا را به دلیل تجاوز جنسی به او در یک فروشگاه در سال ۱۹۹۶ ثابت کند.

هیئت‌منصفه همچنین  اظهارات کارول مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور سابق آمریکا در ۱۲ اکتبر ۲۰۲۲  در جریان یک پیام طولانی در حساب اجتماعی خود موسوم به تروث سوشیال به وی افترا زده و او را دروغ‌گو خطاب کرده است، تأیید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته