دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در اینوتکس ۲۰۲۳ برگزار شد؛

رویدادی برای استعدادیابی کودکان و نوجوانان

رویدادی برای استعدادیابی کودکان و نوجوانان
تینوتکسیکاپ یا سیکاپ از رویداد‌های جنبی اینوتکس ۲۰۲۳ با هدف استعدادیابی کودکان و نوجوانان برگزار شد.
کد خبر : 846856

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، یاسر قرایی دبیر اجرایی تینوتکسیکاپ در اینوتکس ۲۰۲۳ با تأکید بر ضرورت رسوخ فناوری و نوآوری در جامعه دانش آموزی، یکی از اهداف برگزاری رویداد سیکاپ را ارایه رویکرد نوآورانه، آینده نگارانه و عدم غفلت از نیاز‌های روز جامعه درعرصه‌های آموزش و پرورش دانست.

وی گفت: در سیکاپ قصد داریم فرهنگ نوآوری و فناوری را که منجر به کارآفرینی می‌شود را در سنین دانش آموزی ترویج دهیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: بر این اساس، هدف این است تا با حضور والدین دانش آموزان در این رویداد، آن‌ها استعداد‌های فرزند خود را بیشتر بشناسند تا بر اساس آن مسیر مناسبی برای آینده فرزندان خود ترسیم کنند.

قرایی، سیکاپ را شامل بخش‌های متنوعی دانست و گفت: بخش نمایشگاهی از بخش‌های این رویداد است که طی آن دستاورد‌های مربیان و دانش‌آموزان را معرفی می‌کند. در بخش پروتوتایپ فضایی برای ارائه ۱۰ پروتوتایپ دانش‌آموزی در نظر گرفته شده است. این طرح‌ها علاوه بر معرفی به مدیران و بازدیدکنندگان، صاحبان ایده می‌توانند با کمک شتابدهنده‌ها و صندوق‌های مالی محصول خود را تجاری کنند.

دبیر اجرایی تینوتکسیکاپ با اشاره به بخش جشنواره مربی برتر سیکاپ، خاطرنشان کرد: نقش مربیان را نباید به عنوان یک حلقه مؤثر فراموش کنیم؛ چراکه فراموش شدن جایگاه مربی در کشور باعث شده است هم رغبت برای این شغل کم شود و کیفیت آموزش کاهش یابد بر این اساس پیشنهاد ما ایجاد پویش #من_تو، _ما، _اصولی_آموزش_می‌دهیم است که اختتامیه آن به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته