دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1402 - 16:39
رئیس دانشگاه آزاد خراسان شمالی:

طرح حقایق سیاسی به زبان دانشگاه موجب کاهش التهاب‌ها می‌شود

طرح حقایق سیاسی به زبان دانشگاه موجب کاهش التهاب‌ها می‌شود
غلامرضا کاظمی گفت: حقایق سیاسی اگر به زبان دانشگاهی بیان و مطرح شود، می‌تواند در کاهش التهاب‌ها در فضای سیاسی بسیار تأثیرگذار باشد.
کد خبر : 847227

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از بجنورد، غلامرضا کاظمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی در حاشیه مراسم اختتامیه طرح ملی اعتلا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با تأکید بر اهمیت این طرح در واحد‌های دانشگاهی اظهار کرد: این طرح فرصت مناسبی است تا استادان و کارکنان با شرکت در دوره‌های طرح به بحث و گفتگو بنشینند و مسائل روز را مورد بررسی قرار دهند تا بدین طریق دانشگاه خود را از مسائل کشور جدا نداند و مسائل کشور به‌عنوان مسائلی مهم و واقعی برای دانشگاهیان مطرح باشد. حقایق سیاسی اگر به زبان دانشگاهی بیان و مطرح شود می‌تواند در کاهش التهاب‌ها در فضای سیاسی بسیار تأثیرگذار باشد.

وی افزود: طرح ملی اعتلا با رویکرد بر ارتقا دانش و بینش سیاسی استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار شد.
در این طرح ۶۵ نفر از مسئولان، استادان و کارکنان واحد‌های دانشگاهی استان خراسان شمالی و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد حضور داشتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی اضافه کرد: طرح مقدماتی دو روزه و ۱۶ ساعته بود که مرحله بعدی این طرح به‌صورت منطقه‌ای و ملی برگزار و استادانی که سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری را بگذرانند به آنان پایه گروه تشویقی داده خواهد شد.

طرح حقایق سیاسی به زبان دانشگاه موجب کاهش التهاب‌ها می‌شود

**اجرای طرح ملی اعتلا برای افزایش بینش سیاسی لازم است

مدرس کارگاه سیاست جمهوری اسلامی ایران نیز در حاشیه برگزاری این کارگاه عنوان کرد: برای افزایش بینش سیاسی لازم بوده این کارگاه‌ها به‌صورت مستمر برگزار شود تا شبهاتی که ممکن است بین آحاد جامعه و جامعه دانشگاهی وجود دارد برطرف شود.

علی سلیمان‌پور اضافه کرد : چنانچه دانش و مهارت سیاسی استادان افزایش یابد می‌توانند مسائل مهم روز را که توسط دانشجویان مطرح می‌شود با دقت و ظرافت بیشتری مدیریت کنند.

وی با تأکید بر برگزاری این دوره‌ها برای دانشجویان توضیح داد: وجود چنین دوره‌هایی برای دانشجویان نیز ضرورت دارد که بهتر است دوره‌های برگزاری این کارگاه‌ها در قالب بحث‌های جزئی‌تر برای دانشجویان مطرح شود.

به گزارش آنا؛ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی در دوره مقدماتی طرح ملی اعتلا با مباحثی همانند غرب‌شناسی با تأکید بر آمریکا شناسی، صهیونیسم شناسی، سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و جریان شناسی سیاسی ایران معاصر آشنا شدند که مباحث و موضوعات توسط غلامرضا کاظمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی، علی سلیمان پور عضو هیئت علمی واحد بجنورد و شایسته عظیمیان مطرح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته