دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1402 - 08:50
در واکنش به انتخاب دمیر برای تیم ملی بسکتبال

ارمغانی: مانند همیشه برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم!/ حضور در سمت دیگری را قبول نکردم

ارمغانی: مانند همیشه برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم!  حضور در سمت دیگری را قبول نکردم
سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال واکنش جالبی به انتخاب هاکان دمیر برای حضور روی نیمکت تیم ملی بسکتبال نشان داد.
کد خبر : 847788

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شب گذشته(سه‌شنبه) بود که با اعلام‌فدراسیون بسکتبال هاکان دمیر ترکیه‌ای تا پایان بازی‌های آسیایی به عنوان سرمربی جدید تیم معرفی شد.

این در حالی است که در قرارداد سعید ارمغانی بندی وجود داشت در صورت صعود تیم به جام جهانی به صورت اتوماتیک هم قرارداد او تمدید شود، اما این اتفاق رخ نداد.

در واکنش به این موضوع سعید ارمغانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا گفت: از طریق کانال فدراسیون متوجه این انتصاب جدید شدم و تنها می‌توانم بگویم مانند همیشه برای تیم کشورم در جام جهانی و بازی‌های آسیایی آرزوی موفقیت دارم. مهم این است که تیم ملی بتواند نتایج خوبی بگیرد.

وی افزود: بالاخره هر آمدنی رفتنی دارد و من هم در یک سالی که سرمربی تیم ملی بودم با کمک سایر بازیکنان و مجموعه فدراسیون تلاش کردیم بدون توجه به کمبود‌ها به جنگ مشکلات برویم تا هر طور شده تیم ملی را به جام جهانی برسانیم. خداراشکر این‌ اتفاق سخت را رقم زدیم و امیدوارم هر کم کاستی بوده مردم به نوبه خودشان از من بپذیرند.

سرمربی اسبق تیم ملی بسکتبال با اشاره به انتخاب سرمربی جدید باید صحبتی با مسئولان فدراسیون داشته باشد، عنوان کرد: با توجه به این اتفاق باید یک صحبتی با مسئولان فدراسیون داشته باشم تا کار‌ها طبق روال قانونی خودش پیش برود تا برخی موارد که باقیمانده را ببندیم.

ارمغانی در واکنش به اینکه آیا با انتخاب سرمربی جدید برای حضور در پست جدیدی صحبت شده است یا خیر، گفت: یک زمزمه‌هایی بود تا از من در فدراسیون در یک پست دیگری استفاده شود که من این مساله را قبول نکردم. قرار شده در آینده نزدیک صحبت‌هایی با مسئولان فدراسیون داشته باشم تا به یک جمع‌بندی خوبی برسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته