دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هزینه‌های میلیونی استعلام پنجره واحد مدیریت زمین حذف شد

هزینه‌های میلیونی استعلام پنجره واحد مدیریت زمین حذف شد
سازمان فناوری اطلاعات ایران اعلام کرد که در راستای تحقق دستاوردهای دولت هوشمند، هزینه‌های میلیونی استعلام توسط پنجره واحد مدیریت زمین حذف شد.
کد خبر : 852544

به گزارش خبرنگار ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا، با گسترش ارائه خدمات الکترونیک در کشور، سامانه‌های مختلفی در راستای خدمت‌رسانی ایجاد شده‌اند. سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به عنوان سامانه‌ای که نقش تسهیل‌گر در ارائه خدمات مربوط به اراضی به متقاضیان و عامل نظارتی بر عدم انجام تخلفات در این حوزه را دارد.

به همین منظور سازمان فناوری اطلاعات ایران اعلام کرد که در راستای تحقق دستاوردهای دولت هوشمند، هزینه‌های میلیونی استعلام توسط پنجره واحد مدیریت زمین حذف شده است.

گفتنی است؛ در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین تمامی خدمات مربوط به زمین به صورت اینترنتی انجام می‌شود و سازمان‌های ذی‌ربط و افراد مختلف موظف به استفاده از این سامانه هستند تا نظارت گسترده‌‌ای بر اراضی کشور اعمال شود. در این راستا، نیاز است تا افراد فعال در حوزه اراضی، اطلاعات جامعی از این سامانه داشته و علاوه بر آگاهی از نحوه کار سامانه، فعالیت‌های خود را از این طریق راحت‌تر پیگیری کنند.

هزینه‌های میلیونی استعلام پنجره واحد مدیریت زمین حذف شد

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته