دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرمانده انتظامی شرق استان تهران تأکید کرد؛

تحقق کاهش آسیب‌های اجتماعی با پشتوانه علمی و همراهی دانشگاه‌ها

تحقق کاهش آسیب‌های اجتماعی با پشتوانه علمی و همراهی دانشگاه‌ها
دلاور القاصی‌مهر تأکید کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی با پشتوانه علمی و همراهی مراکز دانشگاهی محقق می‌شود.
کد خبر : 853472

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا و قرچک با سردار دلاور القاصی‌مهر فرمانده جدید انتظامی شرق استان تهران دیدار کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با تأکید بر ضرورت تشکیل اتاق فکر مشترک فرماندهی انتظامی شرق استان تهران و دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی با پشتوانه علمی و همراهی مراکز دانشگاهی محقق می‌شود.

القاصی‌مهر بر لزوم رفتار هوشمندانه پلیس تأکید کرد و ادامه داد: اقدام هوشمندانه مستلزم برنامه‌ریزی و رفتار بر پایه استدلال و محاسبات منطقی بوده که این موضوع با همراهی دانشگاه‌ها و مراکز علمی میسر است.

وی افزود: همکاری‌های مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی انتظامی در قالب برگزاری همایش‌های موضوعی، نشست‌های علمی تخصصی، مشاوره اجتماعی و فضای مجازی به صورت مستمر پیگیری و عملیاتی می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ورامین ـ پیشوا و قرچک هم با اشاره به تعامل مستمر نیروی انتظامی و دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد: تبادل آخرین تحقیقات علمی و دستاورد‌ها تحقیقات علمی در حوزه مسائل اجتماعی و رفتار‌های انسانی به ارتقای سطح امنیت و کاهش آسیب‌های جامعه منجر می‌شود.

کیان پهلوان افشاری با اشاره به نقش مؤثر نیروی انتظامی در ایجاد امنیت پایدار جامعه افزود: ارتقای امنیت از مهم‌ترین مؤلفه‌های پیشرفت یک جامعه محسوب می‌شود و نیروی انتظامی با برقراری امنیت، نقش مؤثری در توسعه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور دارد.

وی با اشاره به اثربخشی تعامل و همکاری نیروی انتظامی با مراکز علمی و دانشگاه‌ها ادامه داد: تبادل آخرین دستاورد‌ها و تحقیقات علمی در حوزه رفتار‌های انسانی و مسائل اجتماعی به ارتقای سطح امنیت اجتماعی و کاهش آسیب‌ها در جامعه منجر می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ورامین ـ پیشوا و قرچک با معرفی امکانات و ظرفیت‌های این دانشگاه بر ضرورت توسعه همکاری‌های علمی، پژوهشی، تحقیقاتی، فنی و اجتماعی آن با فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأکید کرد و افزود: توجه به موضوعات آسیب‌شناسی اجتماعی، مسائل زیست‌فناورانه، حوزه زیستی و آزمایشگاهی و تبیین حقوق شهروندی از مهم‌ترین حوزه‌های همکاری مشترک می‌تواند باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته