دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

روان‌کار‌های صنعتی تولید شد

روان‌کار‌های صنعتی تولید شد
یک شرکت دانش‌بنیان توانسته است روان‌کار‌های صنعتی خاص متناسب با صنایع سیم و کابل کشور را تولید و تجاری‌سازی کند.
کد خبر : 853556

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سعید سلیمانی مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه هدف این مجموعه ارتقای دانش صنعت روانکاری کشور است با معرفی فعالیت‌های این مجموعه در زمینه دستیابی به دانش فنی و تولید روانکار‌های صنعتی ویژه اظهار کرد: این شرکت، تولیدکننده تخصصی روانکار‌های فرآیند کشش مورد استفاده در صنعت تولید سیم و کابل با کیفیت بسیار بالا و قابل مقایسه با محصولات اروپایی است.

این فعال فناور درباره محصولات تولیدشده در این شرکت عنوان کرد: روغن ماشین، روغن کشش سیم و مفتول آلومینیوم، روغن انتقال حرارت HT، روغن توربین T، روغن حل شونده تراش، روغن هیدرولیک H، روغن هیدرولیک با شاخص گرانروی بالا HV، روغن هیدرولیک بدون روی Hz، روغن دنده صنعتی G، روغن گردشی CI، روغن کمپرسور (هوا) CO ازجمله محصولات ارائه شده هستند.

وی ادامه داد: روانکار ژله‌ای که در صنعت فلزکاری و فولاد کاربرد دارد، محصول دانش‌بنیان این شرکت بوده و تولید آن به‌عنوان یک حل شونده منجر به حل چالش‌های مصرف‌کننده برای این کارکرد شده است.

سلیمانی با اشاره به اینکه این محصول نمونه داخلی ندارد، بیان کرد: از آنجایی که تنوع حل شونده‌ها بالا است مصرف و تولید متنوعی هم دارند؛ اما محصول دانش‌بنیان این شرکت بسیار ویژه بوده و قیمت بسیار پایین نسبت به نمونه‌های خارجی با همان کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب؛ آن را از نمونه‌های خارجی متمایز می‌کند.

وی از اشتغالزایی برای ۲۵ نفر به‌طور مستقیم خبر داد و مطرح کرد: با توجه به حلقه‌های ایجادشده توسط این مجموعه، این عدد برای اشتغال غیرمستقیم بسیار بالاتر است.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان با تأکید بر اینکه حمایت‌های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری منجر به رشد شرکت‌های دانش‌بنیان می‌شود، تشریح کرد: حدوداً ۱۰ سال در این حوزه فعالیت بوده و جزء نخستین شرکت‌هایی هستیم که محصول دانش‌بنیان تولید کرده و دانش فنی این محصولات را تکمیل شده است.

این فعال حوزه فناوری ادامه داد: نقش معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در موضوع سرمایه در گردش و همچنین گسترش بازار خارجی و صادرات بسیار پررنگ است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته