دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

افزایش بهره‌وری ایستگاه‌های پمپاژ آب با فناوری بومی

افزایش بهره‌وری ایستگاه‌های پمپاژ آب با فناوری بومی
یک شرکت دانش‌بنیان توانسته است با استفاده از فناوری‌های هوشمند، ایستگاه‌های پمپاژ آب را ارتقا دهد و گامی در راستای افزایش بهره‌وری بردارد.
کد خبر : 853595

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، معصوم‌علی فروغی مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان با معرفی فعالیت این شرکت در زمینه تولید پکیج ایستگاه پمپاژ اظهار کرد: فناوری مورد استفاده در پکیج‌های ایستگاه پمپاژ بسیار قدیمی و سنتی بوده؛ بنابراین تیم مستقر در شرکت، این فناوری را مورد بررسی قرار داد و پکیج ایستگاه پمپاژ، هوشمندسازی و به‌روز شده و جایگزین ایستگاه‌های پمپاژ متداول شد.

این فعال حوزه فناوری با بیان اینکه این محصول دانش‌بنیان یادشده در صنعت آب و انتقال آن اهمیت بالایی دارد، اضافه کرد: این پکیج در هر صنعتی که نیاز به انتقال آب دارد مانند صنعت کشاورزی، انتقال آب در داخل شهر‌ها و کلان‌شهر‌ها بسیار کاربردی است.

وی، «قیمت پایین‌تر هم برای تهیه آب و هم برای تهیه محصول»، «کیفیت بالاتر»، «خدمات پس از فروش در دسترس‌تر» و «کنترل از راه دور» را از مزیت‌های رقابتی این محصول نسبت به نمونه‌های خارجی آن دانست.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با تأکید بر اینکه حمایت‌های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نقش بسزایی در رشد شرکت‌های دانش‌بنیان دارد، عنوان کرد: هماهنگی بیش‌تر سازمان‌های ذی‌ربط برای تسهیل در اجرایی شدن فرآیند‌ها و بخش‌نامه‌ها می‌تواند در رونق مجموعه‌های فناور بسیار تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته