دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

توکلی‌زاده: تخفیف ۵۰ درصدی مراکز ورزشی شهرداری برای اقشار کم‌درآمد

توکلی‌زاده: تخفیف ۵۰ درصدی مراکز ورزشی شهرداری برای اقشار کم‌درآمد
معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از تخفیف ۵۰ درصدی مراکز ورزشی شهرداری در مصوبه شورای اسلامی شهر تهران برای استفاده اقشار کم برخوردار خبرداد.
کد خبر : 857059

محمدامین توکلی‌زاده معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: در روزهای پایانی سال گذشته شاهد افتتاح مجموعه‌های ورزشی در مناطق مختلف پایتخت مثل منطقه ۲۰ ، ۱۸ و دیگر مناطق بودیم و فضاهای فرهنگی و ورزشی خوبی تاکنون ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: شهرداری تهران در همه مناطق شهر مراکز ورزشی مختلفی را ایجاد کرده است و نرخ‌گذاری برای ارائه خدمات به مراجعه کنندگان بر اساس نرخ مصوبی است که شورای شعر تعیین کرده است.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران همچنین تصریح کرد: برای اقشار ضعیف و کم درآمد که نمی‌توانند از پس پرداخت هزینه‌های استفاده از مراکز فرهنگی و ورزشی بربیایند نیز راهکار تخفیف در مصوبه شورای اسلامی شهر تهران پیش بینی و لحاظ شده است.

توکلی‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: تخفیف ۵۰ درصدی مورد نظر در مصوبه شورای اسلامی شهر تهران شامل اقشار کم برخوردار از خدمات ورزشی و فرهنگی مثل مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی "ره" و سایر گروه‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی می‌شود.

وی تاکید کرد: اقشاری مثل معلولان، سالمندان و ... هم از طریق طرح و برنامه‌هایی که به مناسبت‌های مختلف اجرا می‌شود می‌توانند از تخفیفات مراکز ورزشی و فرهنگی به صورت کاملا رایگان بهره‌مند شده و نیاز نیست هیچ گونه هزینه‌ای پرداخت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته