دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1402 - 16:31

اولین اظهارات بازیکن جدید تیم استقلال پس از پیوستن به این تیم

اولین اظهارات بازیکن جدید تیم استقلال پس از پیوستن به این تیم
بازیکن عراقی تیم استقلال از شرایط حضورش در این تیم صحبت کرد.
کد خبر : 861352

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، منتظر محمد بازیکن تیم امید عراق ظهر امروز (پنجشنبه) با امضای قراردادی دو ساله به تیم استقلال پیوست. پس از این اتفاق این بازیکن عراقی و همچنین برادرش درباره تیم استقلال به صحبت پرداختند.

منتظر محمد در ابتدای صحبت‌های خودش گفت: عرض سلام و ارادت خدمت هواداران بزرگ استقلال خیلی خوشحالم که با این تیم بزرگ که در آسیا ۲ بار قهرمان شده و سابقه قهرمانی در لیگ داخل ایران را دارد قرارداد منعقد کردم. همچنین از هواداران بزرگ استقلال تشکر می‌کنم که از بدو ورودم به ایران مورد حمایت آن‌ها قرار گرفتم. امیدوارم با تلاش بیشتر بتوانم محبت و حمایت هواداران استقلال را جبران کنم.

وی در مورد لقب کنوش گفت: وقتی در آکادمی عمو بابا بودم سرمربی سرشناس عراق بودم و این لقبم بود از کودکی این لقب را داشتم و در تمام تیم‌های پُرطرفدار و تیم ملی این لقب همراه من است.

همچنین برادر این بازیکن گفت: قبل از هر چیزی خوشحالم که برادرم با تیم بزرگ استقلال قرارداد بسته است. استقلال تیم بزرگی در آسیا است. همانطور که همه می‌دانند چهار سال قبل می‌خواستم با استقلال قرارداد ببندم. اما یکسری مسائل مانع حضورم در استقلال شد. حالا برای برادرم در تیم بزرگ استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم سال خوبی برای تمام بازیکنان این تیم باشد.


 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته