دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1402 - 13:12

تا کِی چوب VAR را می‌خوریم؟/ دیدار با رونالدو، نیمار و بنزما شاید یک وقت خیلی دور

تا کِی چوب  VAR را می‌خوریم؟  دیدار با رونالدو، نیمار و بنزما شاید یک وقت خیلی دور
در مراسم قرعه کشی رقابت لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد که شاید تیم‌های ایرانی نتوانند در خانه از رقبای خود پذیرایی کنند.
کد خبر : 864935

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس اعلام یکی از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم‌هایی که ورزشگاه‌های خانگی آن‌ها مجهز به سیستم  VAR  نباشد، نمی‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا از رقبای خود میزبانی کنند.

در همین راستا این خطر وجود دارد که پرسپولیس، سپاهان و نساجی نتوانند در خانه میزبان رقبای خود باشند که مسلماً بابت این قضیه ضرر زیادی را متحمل خواهند شد.

ایران این فرصت را داشت که امسال از تیم‌های عربستانی در خانه پذیرایی کند، اما حالا نبود سیستم کمک داور ویدیویی تبدیل به پاشنه آشیل بزرگ فوتبال ایران شده و اینجا هم مثل ماجرای حذف استقلال از آسیا ضعف مدیریت بیداد می‌کند.

حالا باید دید فوتبال ایران تا چه زمانی قرار است چوب ندانم کاری‌ها و مشکلات مدیریتی را بخورد و VAR که طبق اعلام تاج و افشاریان قرار بود از ابتدای لیگ امسال مورد بهره‌برداری قرار بگیرد، چه زمانی به معنای واقعا در ایران استفاده می‌شود؟

عجیب اینکه پرسپولیس به جز ماجرای سیستم کمک داور ویدیویی از یک بازی خانگی هم محروم است و به دلیل اشتباهات عجیب مدیریت وقت خود نمی‌تواند پذیرایی تماشاگرانش باشد هرچند که شاید با قانون کنفدراسیون فوتبال آسیا پرسپولیس مثل سایر نمایندگان ایران به طور کامل از میزبانی محروم شود که در آن صورت غصه محرومیت یک جلسه‌ای قرمز‌ها فراموش خواهد شد!

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته