دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1402 - 11:06

رشیدی: نکونام تیم خوبی را جمع و جور کرده است/ پورموسوی مقابل استقلال از بازیکنانش شجاعت می‌خواهد

رشیدی: نکونام تیم خوبی را جمع و جور کرده است  پورموسوی مقابل استقلال از بازیکنانش شجاعت می‌خواهد
پیشکسوت تیم استقلال گفت: نکونام تیم خوبی را جمع و جور کرده که با وجود نواقص در تمامی خطوط، توان رقابت با تیم‌های مدعی را دارد.
کد خبر : 865257

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص عملکرد استقلال پیش از دیدار با استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: فصل قبل استقلال در برنامه‌های تدافعی دچار مشکل بود و به همین خاطر هم نتوانست در کورس قهرمانی باقی بماند و نهایتاً سوم شد. این فصل با تقویت خط دفاعی در خط حمله شاهد جدایی بازیکنان خوبی چون مهدی قائدی و محمد محبی بودیم و جای خلی آنها پر نشد.

هواداران استقلال امیدوار شدند

وی ادامه داد: به رغم کمبودهایی که در فصل نقل و انتقالات پر نشد در هفته اول و در جهنم آبادان مقابل صنعت نفت که انتظار تساوی وجود داشت شاهد برتری پر گل ۳ بر صفر بودیم که هواداران را امیدوار کرد. در هفته دوم برابر ملون بندرانزلی بازیکنان خوب ظاهر نشدند و برتری یک بر صفر روی تجربه تیم به دست آمد. ۲۰ درصد از توانایی‌های بازیکنان استقلال را در بازی با ملوان دیدیم و اگر درخشش سید حسین حسینی در مهار پنالتی نبود ممکن بود نتیجه دیگری رقم بخورد. در مصاف با سپاهان که از مدیریت، کادرفنی و بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌برد انتظار شکست سنگینی را داشتم اما بازی بسیار خوبی از تیم دیدیم. اتفاقاً امکان کسب پیروزی هم وجود داشت اگر از فرصت‌ها استفاده می‌کردند. 

تیم نکونام توان رقابت با مدعیان را دارد

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: از شکستی که استقلال برابر سپاهان داشت ناراضی نیستم چون بازی خوبی از سوی تیم دیدیم و جواد نکونام تیم خوبی را جمع و جور کرده که با وجود نواقص در تمامی خطوط، توان رقابت با تیم‌های مدعی را دارد و با گذشت زمان شرایط تیم به مراتب بهتر خواهد شد. باید با همین تیم فعلی ساخت و تلاش بیشتری کرد تا بتوان امتیازات لازم را جمع کرد. نواقصی را که تیم دارد می‌توان در فصل نقل و انتقالات و با جذب بازیکنان تأثیرگذار پر کرد اما در مقطع کنونی باید به همین موجودیت اکتفا کرد و بازیکنان را به این باور رساند که آنها باید به هم اعتماد کنند و با حداکثر توان برای کسب بهترین نتیجه تلاش کنند چون هواداران تیم فقط پیروزی می‌خواهند و اینکه تیم‌شان در کورس قهرمانی باشد. 

پورموسوی مربی فوتبال فهمی است

رشیدی درباره بازی استقلال با استقلال خوزستان یادآور شد: همه بازی‌ها سخت است و مثل گذشته نیست تیمی را کیسه بوکس کرد و با گل‌های زیاد شکستش داد. تیم‌ها برابر استقلال انگیزه بالایی دارند و با دوندگی و جنگندگی زیاد به دنبال کسب امتیاز هستند. استقلال خوزستان با تمام توان بازی خواهد کرد و تا نتیجه بگیرد. بردن چنین تیمی اصلاً کار آسانی نیست. سیروس پورموسوی سرمربی فوتبال فهم استقلال خوزستان، به بازیکنان خود شجاعت کافی را می‌دهد تا برابر اسنتقلال نتجه بگیرند. پورموسوی می‌تواند تیمش را در لیگ برتر نگه دارد و برابر تیم‌های بزرگ عملکرد قابل قبولی داشته باشد. جواد نکونام و شاگردانش باید خیلی آماده باشند و با طرح و برنامه بازی کند تا موفق به کسب پیروزی شود. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته