دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1402 - 15:09

فعالیت ۷۵ رشته دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شبستر

فعالیت ۷۵ رشته دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شبستر
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر عنوان کرد: این دانشگاه دارای ۲۳ رشته در مقطع کاردانی ناپیوسته، ۱۵ رشته در مقطع کاردانی پیوسته، ۴۵ رشته کارشناسی پیوسته و ۳۴ رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته است.
کد خبر : 866488

علی رضاپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری علم و فناوری آنا از ادامه ثبت‌ نام مقاطع کارشناسی و کاردانی براساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان شبستر خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌نام مقطع کارشناسی و کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی براساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون طبق سال‌های قبل از طریق سامانه www.azmoon.org انجام می‌‌شود و تا پایان ۱۸ شهریورماه تمدید شد.

وی افزود: علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان شبستر می‌توانند با مراجعه به هریک از واحد‌های شهرستان در شبستر، صوفیان، خامنه و تسوج برای ثبت‌نام و انتخاب رشته مورد علاقه خود اقدام کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر با داشتن همه مقاطع تحصیلی از کاردانی تا دکتری تخصصی پاسخگوی نیاز‌های علمی و آموزشی علاقه‌مندان به تحصیلات عالی است و بیشتر دانش‌آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد این ناحیه دانشگاهی موفق به پذیرش در دوره‌های ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه‌های برتر کشور می‌شوند.

رضاپور تبیین کرد: اکنون دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر دارای ۲۳ رشته در مقطع کاردانی ناپیوسته، ۱۵ رشته در مقطع کاردانی پیوسته، ۴۵ رشته کارشناسی پیوسته و ۳۴ رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته بوده و علاوه بر این واحد‌های صوفیان، خامنه و تسوج نیز رشته‌های دیگری در مقاطع کاردانی و کارشناسی دارند که مجموع اینها ظرفیت بسیار بزرگ علمی برای شهرستان شبستر و در شأن فرهنگ و تمدن آن است.

وی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر با ۱۵ رشته در مقطع دکتری تخصصی و ۶۰ رشته و مقطع کارشناسی ارشد زمینه را برای ادامه تحصیل متقاضیان دوره‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه مهیا کرده تا مردم شهرستان شبستر از این ظرفیت خوب علمی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته