دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرکل آموزشی معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد مطرح کرد؛

از توسعه فعالیت‌های فنی ـ مهندسی در دانشگاه آزاد تا بهره‌گیری از ظرفیت‌های سامانه پژوهشیار

از توسعه فعالیت‌های فنی ـ مهندسی در دانشگاه آزاد تا بهره‌گیری از ظرفیت‌های سامانه پژوهشیار
سودابه سلیمانی با اشاره به توسعه فعالیت‌های فنی ـ مهندسی در دانشگاه آزاد اسلامی، خواستار بهره‌گیری از ظرفیت‌های سامانه پژوهشیار شد.
کد خبر : 867707

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سودابه سلیمانی در نشست معاونان و مدیران گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان بر ضرورت استفاده از ظرفیت رشته‌های پرمخاطب در استان‌ها برای جذب دانشجو تأکید و اظهار کرد: امیدواریم رشته‌های پرمخاطب استان‌ها را شناسایی و براساس نیاز استان دانشجوی بیشتری در این رشته‌ها جذب کنیم.

وی با بیان اینکه بهره‌گیری از ظرفیت‌های سامانه پژوهشیار دانشگاه آزاد اسلامی بسیار مورد تأکید است، ادامه داد: شبکه‌سازی علمی بسیار حائز اهمیت است و مورد تأکید مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد.

مدیرکل آموزشی معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: مدیران گروه در دانشگاه‌ها باید با تلاش و جدیت همچون همیشه در راستای استفاده از ظرفیت دستیاران آموزشی، استادان هیئت علمی وابسته نسبت به بررسی و گزارش عیوب بخشنامه‌های مربوطه همت گمارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان هم با ارائه گزارشی از وضعیت علمی، آموزشی این دانشگاه به‌عنوان دانشگاهی با قدمت ۴۰ساله گفت: رؤسای گذشته دانشگاه آزاد اسلامی (از مرحوم پرفسور سربلوکی به عنوان مؤسس و نخستین رئیس این واحد دانشگاهی تا تمامی رؤسای بعدی) هدفی جز خیرخواهی و اعتلای علمی و فرهنگی این دانشگاه نداشتند.

میثم عرب‌زاده افزود: در سه سال گذشته با جذب بیش از 5 هزار دانشجو شاهد رشد دوبرابری بودیم و با تلاش همکارانم جزء معدود واحد‌های دانشگاهی هستیم که به اندازه درآمد شهریه‌ای توانستیم در بخش غیرشهریه‌ای برای دانشگاه درآمدزایی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که اخذ مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بسیار دشوار شده، به تازگی مجوز پذیرش دانشجو در رشته روانشناسی (مقطع دکتری) و رشته‌های مهندسی پزشکی، روانشناسی بالینی و مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد اخذ شده و از مهر امسال دانشجویان در این رشته‌ها مشغول به تحصیل می‌شوند.

مدیرکل آموزشی معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان همچنین از سرای نوآوری فرش ماشینی و آزمایشگاه‌ها بازدید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته