دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حضور کارخانه نوآوری آمپر در تور فناورانه نمایشگاه ایران پلاست

حضور کارخانه نوآوری آمپر در تور فناورانه نمایشگاه ایران پلاست
کارخانه نوآوری آمپر در تور فناورانه نمایشگاه ایران پلاست حضور یافت.
کد خبر : 868862

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، هدف از برگزاری این تور، تعامل متخصصان و نخبگان دانشگاهی با صنعتگران و فناوران، آشنایی نخبگان دانشگاهی و فناوران، با صنایع فعال و برتر کشور در حوزه پلاستیک، پتروشیمی و حوزه‌های وابسته و همچنین استفاده از ظرفیت و توانمندی متخصصان و دانشجویان در زمینه رفع نیاز‌ها و چالش‌های فناورانه موجود در این صنعت است.

از محور‌های اصلی این رویداد می‌توان به نشست و گفت‌وگو بین نخبگان دانشگاهی، فعالان صنعت و مسئولین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، معرفی چالش‌های فناورانه و صنعتی در حوزه صنعت پلاستیک و پتروشیمی، بازدید از دستاورد‌های فناورانه متخصصان ایرانی در خانه نوآوری و فناوری ایران (IHIT) اشاره کرد.

نجمه میررضایی، مدیر شتاب‌دهنده آمپر لایف به نمایندگی از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر سخنران این تور فناورانه بود.

میررضایی ضمن معرفی کارخانه نوآوری آمپر و ایجاد به محیطی برای رشد، توسعه علوم و فناوری‌های جدید و بازوی نوآوری هلدینگ رایزکو، بخش‌های مختلف این کارخانه نوآوری را معرفی کرد.

همچنین در ادامه به معرفی ترند‌های صنعت پلیمر و حوزه‌های فعالیت شتاب‌دهنده آمپر لایف پرداخت. در انتها نیز به نقش کارخانه نوآوری آمپر به‌عنوان نهادی در راستای ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه و همچنین مرکزی در مسیر شناسایی و جذب نیروی انسانی نخبه فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های مادر در تهران و استان‌ها اشاره کرد.

شایسته یادآوری است کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر در فضایی به وسعت ۱۰ هزار متر و در دو سوله مجزا هر سوله دو هزار مترمربع و در سه حوزه حمل‌ونقل، سلامت و سالمندی، ای‌تی و اینترنت اشیا و هوش مصنوعی و بیمه با داشتن دفاتر و فضای کار اشتراکی و فب‌لب تخصصی به‌عنوان بازوی نوآوری هلدینگ رایزکو در حال فعالیت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته