دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مهر 1402 - 22:46

انگلیس خواستار اصلاح کنوانسیون پناهندگی سازمان ملل شد

انگلیس خواستار اصلاح کنوانسیون پناهندگی سازمان ملل شد
وزیر کشور انگلیس در ادامه سیاست‌های ضدمهاجرتی این کشور خواستار اصلاح کنوانسیون پناهندگی سازمان ملل شد و ادعا کرد که نظام موجود منسوخ شده و با تحولات ژئوپلیتیک جهان متناسب نیست.
کد خبر : 870032

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، سوئلا براورمن، وزیر کشور انگلیس روز دوشنبه طی سخنانی در واشنگتن ادعا کرد که مهاجرت کنترل نشده و غیرقانونی یک چالش وجودی برای نهادهای سیاسی و فرهنگی غرب بشمار می‌رود و تعصبات چندفرهنگی طی چندین دهه اخیر، ترکیبی سمی در اروپا ایجاد کرده است.

او با بیان این ادعا که سطح کنونی مهاجرت منجر به تضعیف ثبات و تهدید امنیت جوامع اروپایی شده است، مدعی شد: ما امروز با پیامدهای این وضع دست و پنجه نرم می‌کنیم و شما می‌توانید آثار آن را در خیابان‌های سراسر اروپا از مالمو، پاریس و بروکسل تا لستر مشاهده کنید.

وزیر کشور انگلیس گفت: اگر مهاجران نتوانند در کشورهای میزبان خود را انگلیسی، آمریکایی، فرانسوی یا آلمانی بدانند، در این صورت یک چیزی اشتباه است. براورمن با بیان این ادعا که ما اکنون در زمانی کاملاً متفاوت با سال ۱۹۵۱ که کنوانسیون حقوق بشر سازمان ملل امضا شد زندگی می‌کنیم، مدعی شد که این کنوانسون باید اصلاح شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته