دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مهر 1402 - 14:34

معجونی که باعث شد امریکایی‌ ها در طول تاریخ به قدرت برسند چه بود

معجونی که باعث شد امریکایی‌ ها در طول تاریخ به قدرت برسند چه بود
آمارها حاکی بر این است که آمریکایی‌ها از سلامت جسمانی و فکری بیشتری برخوردار هستند. برای آگاهی از این راز این مقاله را مطالعه کنید.
کد خبر : 871900

معجونی که باعث شد امریکایی ها به قدرت برسند (بزرگترین مصرف کننده قهوه دنیا)قهوه از نوشیدنی‌هایی است که در تمام کشورها طرفدار زیادی به خود دارد. در قرن نوزدهم قهوه به کشور عربستان برده شد و از آن جا به سمت ترکیه، اروپا و آمریکا حرکت کرد. اگر عکس‌‌هایی از خیابان‌های آمریکا را تماشا کنید به وضوح شاهد وجود شمار زیادی کافی شاپ به جهت تامین قهوه مردم هستید. فرهنگ نوشیدن قهوه در دهه ۱۹۹۰ در سواحل غربی آمریکای شمالی رواج یافت. اگر چه صنعت قهوه دیر در این کشور به راه افتاد، اما از زمان شروع خود به خوبی این صنعت را در جهان متحول کرد و با معرفی برندهای محبوب در این زمینه، تخصص آمریکایی‌ها در تولید قهوه را به رخ جهانیان کشید. با این حال اگر شما علاقه مند به قهوه و تاریخچه‌ی آن هستید، این مقاله در سایت الفاکافه که نماینده فروش قهوه‌های معتبر می‌باشد را مطالعه کنید.

پس از آب، قهوه پرمصرف‌ترین نوشیدنی در آمریکا

در حالی که آب پرمصرف‌ترین نوشیدنی در کشور آمریکا محسوب می‌شود و روزانه ۶۶ درصد از آمریکایی‌ها آب می‌نوشند. قهوه نیز در جایگاه نزدیکی به آب قرار دارد و ۶۳ درصد آمریکایی‌ها صبح خود را با نوشیدن قهوه آغاز می‌کنند. این بدان معنا است که بیش از نیمی از مردم به طور منظم قهوه می‌نوشند که بالاترین میزان در حدود یک دهه گذشته به شمار می‌آید. اخبار حاکی بر این است که شهروندان آمریکا در مجموع روزانه ۴۰۰ میلیون فنجان قهوه مصرف می‌کنند. قهوه در کنار قدرت بخشیدن به شما در طول روز، به اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند. با درآمد بیش از ۸۰ میلیارد دلار، ایالت متحده بزرگ‌ترین بازار قهوه را در سراسر جهان دارد. با توجه به این موارد اقتصاد قوی، کشور را در برابر عوامل داخلی و خارجی بسیار مقاوم می‌کند.

قهوه در چه مناطقی از قاره آمریکا به چشم می‌خورد؟

امروزه در اکثریت کشورهای جهان مزارع قهوه وجود دارند. به این طریق که در آمریکای شمالی در بخش‌هایی همچون هاوایی، مکزیک و پورتوریکو کشت قهوه رونق بسیاری دارد. به علاوه آمریکای مرکزی نیز از صنعت پر رونق قهوه بی‌نسیب نمانده و در کشورهایی نظیر گواتمالا و کاستاریکا شاهد قهوه‌هایی همچون عربیکا و روبوستا هستیم. آمریکای جنوبی نیز به لطف کشورهایی مثل برزیل و کلمبیا اقتصاد خود را با سرعت زیادی افزایش داد. در نتیجه کشورها تصمیم گرفته‌اند تا با حفظ عدالت قیمت قهوه را در تمامی مناطق به یک اندازه معرفی کنند. با تمام این توضیحات متوجه می‌شویم که ردپای قهوه در بسیاری از مناطق قاره آمریکا قابل رویت است و قهوه آمریکایی بسیار محبوب می‌باشد و متقاضی آن بسیار زیاد است. از این رو سایت الفاکافه برای رفاه حال مشتریان عزیز خود قهوه عربیکا و روبوستا را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد.

معجونی که باعث شد امریکایی‌ ها در طول تاریخ به قدرت برسند چه بود

آمریکایی‌ها چگونه قهوه خود را می‌نوشند؟

آمریکانو یکی از نوشیدنی‌های محبوب است که ماده اصلی آن قهوه می‌باشد. تاریخچه این نوع قهوه به جنگ جهانی دوم باز می‌گردد، هنگامی که سربازان آمریکا مستقر در ایتالیا به قهوه اسپرسو علاقه‌ای نشان نمی‌دادند. به همین دلیل سربازان آمریکایی به شات اسپرسو آب داغ اضافه کردن تا رنگ و بوی قهوه‌های دمی را به خود بگیرد. از طرفی برای تهیه آمریکانو باید قبل از آن آشنایی در جهت آماده کردن اسپرسو داشته‌باشیم. ماده اصلی اسپرسو، قهوه روبوستا می‌باشد و به دلیل اینکه از قهوه اسپرسو برای تهیه این نوع قهوه استفاده می‌شود، آمار خرید قهوه روبوستا همواره در آمریکا بالاتر از قهوه عربیکا است. از این رو کشورهای دیگر نیز که علاقه‌ای به این نوع نوشیدنی دارند، همواره به دنبال فروشگاهی هستند تا قهوه روبوستا را با بهترین قیمت ممکن برای آن‌ها عرضه کند. با تکیه به فروشگاه الفاکافه نگرانی از بابت قیمت نخواهید داشت.

کدام گروه سنی در آمریکا بیشترین قهوه را مصرف می‌کنند؟

بیشترین گروه سنی که در آمریکا قهوه می‌نوشند، افراد ۶۰ ساله و بالاتر از آن هستند. حدود ۷۲ درصد از آمریکایی‌هایی که ۶۰ سال یا بیشتر دارند، نوشیدن قهوه را در برنامه روزانه خود قرار می‌دهند. مزایای قهوه باعث شده که این گروه سنی در برابر بیماری‌های گوناگون مقاومت داشته‌باشند. به همین جهت این برنامه غذایی در کشورهای دیگر نیز به وجود آمده و افراد مسن را تشویق به نوشیدن قهوه کرده‌است. آمار حاکی نیز نشان می‌دهد که بیش از نیمی از مراجعه کنندگان فروشگاه قهوه، افراد ۶۰ سال به بالا هستند. در نتیجه آگاهی از کیفیت قهوه‌ای که این افراد خریداری می‌کنند، بسیار ضروری است. در همین راستا فروشگاه الفاکافه این اطمینان را به افراد می‌دهد که نگرانی از کیفیت قهوه مورد نظر خود نداشته‌باشند.

معایب قهوه چیست؟

با این حال باید این نکته را نیز بدانید که مصرف بیش از اندازه هر خوراکی معایبی را به همراه خواهد داشت. در نتیجه قهوه نیز از این مسئله به دور نیست. از این رو نوشیدن مقدار زیاد قهوه مشکلاتی همچون افزایش فشار خون، سردرد، اضطراب، خستگی، سرگیجه، سوزش معده و افزایش سطح کلسترول خون را به همراه دارد. با تمام این موارد بهتر است تا مصرف روزانه قهوه خود را مدیریت کنیم تا دچار مشکلاتی از این دسته نشویم. به علاوه کسانی که بیماری‌های زمینه‌ای نظیر فشار خون و کلسترول دارند، نوشیدن قهوه به هیچ وجه توصیه نمی‌شود یا اگر این دسته از افراد علاقه مند به قهوه هستند، بهترین گزینه قرار گرفتن زیر نظر پزشک معالجه برای مصرف این نوشیدنی می‌باشد.

معجونی که باعث شد امریکایی‌ ها در طول تاریخ به قدرت برسند چه بود

بهترین قهوه را از چه فروشگاهی خریداری کنیم؟

به طور معمول گزینه‌های بسیاری برای انتخاب یک فروشگاه وجود دارد. اساسی‌ترین نیازهای هر مشتری مواردی همچون اصل بودن محصول، ارسال سریع، پاسخ به نارضایتی و از همه مهم‌تر مشاوره تخصصی قبل از خرید هر محصول می‌باشد. به همین جهت فروشگاه الفاکافه در این چند سال تمام تلاش خود را در راستای برآورده کردن این موارد انجام داده‌است. هدف اصلی این سایت کسب رضایت مشتری می‌باشد. به همین جهت لیست چند هزار نفری از مشتریان مهر تاییدی بر این ادعا است. شما می‌توانید برای آگاهی از مناسب‌ترین قیمت قهوه ساز و قهوه به این سایت رجوع کنید تا از مزایای بی‌نظیر آن بهره مند شوید.

سخن آخر

قهوه از نوشیدنی‌هایی است که در بسیاری از کشورهای دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. کشور آمریکا یکی از بزرگ‌ترین مصرف کنندگان قهوه در جهان محسوب می‌شود. تقاضای افراد برای قهوه باعث شده تا بیشتر فروشگاه‌های این کشور قهوه را در لیست موارد پرمتقاضی خود قرار دهند. افرادی که در آمریکا به طور منظم و طبق برنامه غذایی قهوه می‌نوشند از سلامت بدنی بالاتری برخوردار هستند. این عوامل باعث شده تا دیگر کشورها نیز به روش آمریکایی‌ها نوشیدن قهوه را شروع کنند. در نتیجه سایت‌های بسیاری برای تامین این نیاز مردم وجود دارند. در ایران نیز فروشگاه الفاکافه با محصولات اورجینال خود بسیار خوش درخشیده‌است و خاستگاه افراد علاقه مند به قهوه می‌باشد. به علاوه کسانی که تمایل به یافتن ذائقه خود دارند، می‌توانند از پک ذائقه شناسی این سایت استفاده کنند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته