دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
صیادی در پاسخ به آنا خبر داد؛

اهدای کتاب به مردم در هفته کتاب/ 70 درصد مردم از اکران بیلبوردهای محرم راضی بودند

اهدای کتاب به مردم در هفته کتاب  70 درصد مردم از اکران بیلبوردهای محرم راضی بودند
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: طبق نظرسنجی‌های اخیر 70 درصد مردم از اکران بیلبوردهای محرم راضی بودند.
کد خبر : 873270

رضا صیادی مدیرعامل زیباسازی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره پویش شهر شعر اظهار داشت: آثار بیش از ۱۰۰ شاعر برای پویش «شهر شعر» انتخاب شده که از فردا اکران خواهد شد، البته مدعی نیستیم این یک کار کامل است و حتمأ اشکالاتی دارد که تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل زیباسازی شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که احتمالا پس از اکران شعر شاعران هم از سوی برخی شاعران اعتراض‌هایی وجود داشته باشد برای این امر چه تدبیری شده، گفت: هر پویش جامعی کمبودهایی دارد و طبیعی است، دو سال است همزمان با هفته کتاب، آثاری را معرفی می‌کنیم، در هفته دفاع مقدس هم که برخی از دیالوگ فیلم‌ها را اکران کردیم برخی دوستان معترض بودند، تصاویر مادران شهدا را اکران کردیم که طبیعتا برخی به دلیل محدودیت‌ها گلایه‌هایی داشتند. ما سعی داریم قاعدمند عمل کنیم، در این پویش شهر شعر هم شعرای هم نسل و هم عصر نیما تا شاعران جوان را مبدا قرار دادیم. ناگریز از موضوع هستیم چرا که قواعدی داریم که از آن تبعیت می‌کنیم.

هدیه کتاب به مخاطبان در هفته کتاب

وی در پاسخ به اینکه در هفته کتاب چه برنامه‌ای دارید، تصریح کرد: برای سومین سال متوالی با همکاری نهاد کتابخانه‌ها به معرفی کتاب می‌پردازیم. تلاش داریم کتاب‌هایی که در بیلبورد معرفی می‌کنیم به مردم هدیه دهیم چه از طریق کیوآرکد یا روش‌های دیگر، چه کتاب‌های نویسنده معرفی شده یا سایر آثار او، در حال بررسی هستیم البته چالش‌هایی با ناشران داریم که در حال حل و فصل هستیم.

70 درصد مردم از اکران محرم راضی بودند

وی درباره دریافت بازخوردها از اکران در سطح عمومی شهر گفت: نظراتی شخصی و فردی پراکنده وجود دارد که حال و هوایی را منتقل می‌کند، اما نظرسنجی‌هایی هم عمومی انجام می‌شود. مثلا طبق نظر سنجی‌ اخیر که نشان می‌دهد 70 درصد مردم از اکران محرم راضی بودند، تا دو هفته آینده هم نتیجه نظر سنجی مردمی درباره هفته دفاع مقدس اعلام خواهد شد.

وی درباره انتخاب جامعه مخاطب این نظرسنجی‌ها ابراز داشت: نظرسنجی‌ها پروتکل دارد و موسساتی تخصصی نظرسنجی از گروه‌ها و بازه سنی مختلف نظرسنجی می‌کنند.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته