دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

طراحی کاتالوگ ارزان بهتر است یا طراحی حرفه ای ؟

طراحی کاتالوگ ارزان بهتر است یا طراحی حرفه ای ؟
طراحی کاتالوگ ارزان در جهت معرفی کسب و کار با هزینه های کم صورت می گیرد. آیا قصد دارید کسب و کار خود را معرفی کرده و توسعه دهید ؟
کد خبر : 873535

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، طراحی کاتالوگ ارزان در جهت معرفی کسب و کار با هزینه های کم صورت می گیرد. آیا قصد دارید کسب و کار خود را معرفی کرده و توسعه دهید ؟ برای شرکت در نمایشگاه به کاتالوگ هایی حرفه ای و کم هزینه نیاز دارید ؟ یا شاید می خواهید به صورت اینترنتی کاتالوگ های خود را به مشتریان بالقوه ارسال کنید؟

 در تمامی این موارد باید بررسی کنید که آیا طراحی ارزان برای کسب و کار شما بهتر است یا باید طراح حرفه ای را انتخاب کنید.
برای آنکه انتخابی موثر و دقیق داشته باشید، اجازه دهید تا این موارد را بررسی کنیم، در انتها چاپخانه ای حرفه ای برای طراحی و چاپ به شما معرفی خواهیم کرد؛ پس با ما همراه باشید.

طراحی کاتالوگ حرفه ای چیست؟ و چه فرقی با ارزان دارد؟

طراحی کاتالوگ ارزان  رویکردی کم هزینه و مقرون به صرفه است. اما این باعث نمی شود که تاثیر گذاری کافی را نداشته باشد. عناصر اصلی برند و شرکت در طراحی کاتالوگ های ارزان نیز دیده می شود، منتها مسئله خلاقیت شاید کمتر به چشم آید. اغلب از الگوهای استاندارد یا تصاویر از قبل آماده شده در طراحی آنها استفاده می شود.

در مقابل، طراحی کاتالوگ حرفه ای توجه خاصی به ایجاد یک کاتالوگ بصری جذاب و منظم دارد. دوست دارید محصولات یا خدمات شما بیشتر مورد توجه قرار گیرند؟  کاتالوگ های حرفه ای شامل طرح بندی، تایپوگرافی، طرح های رنگی، تصاویر حرفه ای و برند سازی می شود و کیفیت بالا و ظاهر حرفه ای تر خواهد داشت.

به طور کل، کیفیت طراحی، امکان سفارشی سازی، جزئیات بیشتر، ثبات برند و میزان تاثیر گذاری در طراحی حرفه ای افزایش پیدا می کند. اما انتخاب میان این دو، به برند و کسب و کار شما وابسته است. شاید یک کاتالوگ ساده با هزینه کمتر پاسخگوی نیاز مشتریان شما باشد و بتوانید با صرفه جویی در هزینه ها روی بخش های دیگری سرمایه گذاری کنید.

البته، طراحی کاتالوگ ارزان همیشه به معنای آن نیست که کاتالوگ شما جنبه بصری زیبایی نداشته باشد. برای مثال اگر شما به وب سایت جوپنزا سری بزنید، در بخش کاتالوگ ارزان برای صرفه جویی می توانید از کاغذهای ارزان تر استفاده کرده و بودجه اصلی را برای طراحی قرار دهید.

طراحی کاتالوگ ارزان بهتر است یا طراحی حرفه ای ؟

مزایای طراحی کاتالوگ توسط شرکت تبلیغاتی و افراد متخصص

در طراحی کاتالوگ ارزان شما در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد. اما زمانی که کار را به یک شرکت تبلیغاتی و افراد متخصص و حرفه ای بسپارید چه مزایای به همراه خواهد داشت؟
شاید قصد دارید بخشی از بودجه طراحی را صرف چاپ کاتالوگ ارزان کنید، اما ممکن است با دانستن مزایای طراحی کاتالوگ توسط متخصصان نظر شما تغییر کند.

زمانی که کاتالوگ توسط افراد ماهر و متخصص طراحی می شود، ظاهری حرفه ای دارد و با هویت برند شما هماهنگ است. طراحان خبره می دانند که چگونه از چیدمان، تایپوگرافی، رنگ ها و تصاویر در جهت انتقال اطلاعات به شیوه ای واضح و مختصراستفاده کنند. دوست دارید پیام شما مستقیم به مخاطبان برسد؟ پس شاید به یک طراحی حرفه ای نیاز داشته باشید. در آژانس تبلیغاتی جوپنزا طراحان حرفه ای بسیاری پیدا خواهید کرد.

طراحان حرفه ای با استفاده از تکنیک های خلاقانه در چیدمان و محتوا باعث می شوند تا کاتالوگ شما نسبت به دیگران متمایز شود. شما هویت برند خود را خوب می شناسید اما طراحی یک کاتالوگ نیازمند تجربه و درک مشتریان و جامعه است.

چطورچنین چیزی امکان پذیر است؟ یک کاتالوگ با طراحی خوب، شانس جذب مشتری و ایجاد فروش را افزایش می دهد. در نتیجه، سرمایه گذاری اولیه برای طراحی، به شما باز می گردد.

چاپ کاتالوگ  به چند روش انجام می شود؟

کاتالوگ در جهت تبلیغ و نمایش خدمات و محصولات شما استفاده می شود. با انتخاب چاپ کاتالوگ ارزان شما در هزینه ها صرفه جویی خواهید کرد. اما برای انتخاب چاپ مناسب باید با انواع روش های آن آشنا شوید:

  • چاپ افست: این چاپ که توسط دستگاه های افست انجام می شود، به طور معمول برای کاتالوگ های بزرگ و تعداد زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. به خصوص اگر طراحی بسیار با کیفیتی دارید، این نوع چاپ مناسب خواهد بود.
  • چاپ دیجیتال: اگر تعداد کاتالوگ های شما کم است و ابعاد کوچک یا متوسطی دارند، چاپ با دستگاه های دیجیتالی برای شما مناسب خواهد بود.
  • چاپ افست دو رنگ : کاتالوگ هایی که با یک یا دو رنگ اصلی طراحی شده اند در دستگاه های افست دو رنگ چاپ می شوند.

چگونه بهترین چاپخانه برای چاپ کاتالوگ انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین چاپخانه برای چاپ کاتالوگ ارزان می تواند تصمیمی حیاتی باشد، چرا که مستقیم بر کیفیت و اثربخشی کاتالوگ های شما تاثیر می گذارد. به دنبال چاپخانه ای باشید که کیفیت را تضمین کند. نمونه کارهای شرکت مد نظر را بررسی کنید، در شرکت تبلیغاتی جوپنزا نمونه کارهای مختلفی قرار داده شده که نشان از فعالیت مستمر و حرفه ای آنها دارد.

قبل از جستجو برای چاپخانه، الزامات کاتالوگ خود مثل اندازه، کیفیت کاغذ، گزینه های رنگ، کمیت و بودجه را با دقت تعیین کنید. این مسئله به شما کمک می کند تا گزینه های خود را برای چاپ کاتالوگ ارزان یا گران محدود کنید. نکته دیگر آن است که در زمان انتخاب به توصیه ها توجه کنید.

نتیجه گیری :

طراحی کاتالوگ ارزان بهتر است یا طراحی حرفه ای ؟

طراحی کاتالوگ ارزان با توجه به نیاز و بودجه شما انجام میشود. با انتخاب طراحی حرفه ای، کاتالوگ شما ظاهری حرفه ای و جذاب تر پیدا خواهد کرد اما هزینه آن ممکن است افزایش یابد که با انتخاب کاغذهای ارزان تر می توان هزینه نهایی را کاهش داد. همچنین، چاپ کاتالوگ ارزان کمک می کند تا با روشی مقرون به صرفه برند خود را به مشتریان معرفی کنید. در راستای این هدف مجموعه جوپنزا را به شما معرفی می کنیم. این آژانس تبلیغاتی با تیم حرفه ای خود، کاتالوگ هایی خلاقانه و منحصر به فرد برای کسب و کارتان طراحی خواهد کرد. این مجموعه با 18 سال سابقه کار و انواع نمونه کارهای حرفه ای به صورت تخصصی در زمینه طراحی و چاپ کاتالوگ فعالیت می کند. در صورتی که به کاتالوگ های حرفه ای و مقرون به صرفه نیاز دارید، توصیه می کنیم همین امروز با چاپخانه جوپنزا در تماس باشد: 88917051 تا حرفه ای ترین کاتالوگ داشته باشید.

سوالات متداول

1.روش های چاپ کاتالوگ کدام هستند؟

چاپ افست، دیجیتال که با توجه به ابعاد و تعداد مورد نظر شما انتخاب می شود.

2.بهترین چاپخانه چه ویژگی هایی دارد؟

چاپخانه حرفه ای دارای چندین نمونه کار است و تضمین می کند که کاتالوگ مد نظر شما متمایز از دیگران جلوه کند. پیشنهاد می کنیم از نمونه کارهای حرفه ای و خلاقانه جوپنزا دیدن کنید.

  1. سفارش طراحی را به افراد طراح بسپاریم یا شرکت های تبلیغاتی ؟
    قطعا شرکت تبلیغاتی چرا که تعهد ، تجربه ، خلاقیت ، مسائل حقوقی و کار تیمی در رزومه آنان می تواند خیلی به شما کمک کند

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته