دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آبان 1402 - 20:18

آشنایی با محصولات نمایندگی زیمنس در تهران

آشنایی با محصولات نمایندگی زیمنس در تهران
شرکت زیمنس آلمان یک کمپانی چند ملیتی است که در سرتاسر دنیا شعب مختلفی نظیر نمایندگی زیمنس در تهران دارد. این شرکت در عرصه‌های گوناگونی نظیر: محصولات حوزه ساختمان، پزشکی، کارخانه‌های صنعتی، حوزه انرژی، روشنایی، حوزه ترابری و لجستیک و... فعالیت دارد.
کد خبر : 875293

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، شرکت زیمنس آلمان یک کمپانی چند ملیتی است که در سرتاسر دنیا شعب مختلفی نظیر نمایندگی زیمنس در تهران دارد. این شرکت در عرصه‌های گوناگونی نظیر: محصولات حوزه ساختمان، پزشکی، کارخانه‌های صنعتی، حوزه انرژی، روشنایی، حوزه ترابری و لجستیک و... فعالیت دارد. در ادامه قصد داریم تا مروری جامع بر اطلاعات این کمپانی بزرگ داشته باشیم و مواردی مانند: قیمت محصولات زیمنس ، کارت plc زیمنس و... را مورد بررسی قرار دهیم. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر هستید، در ادامه با ما همراه باشید. 

‌کارت ورودی و خروجی زیمنس چیست؟

سیستم‌ها و نرم‌افزار‌ها برای دریافت داده‌های دیجیتال از دنیای واقعی از کارت ورودی استفاده می‌کنند. این کارت‌ها در فضاهای صنعتی کاربرد گسترده‌ای دارند و بسیاری از تولیدکنندگان برای ساخت و فروش آن‌ها اقدام می‌کنند. سیگنال‌های دیجیتال عمدتاً در دو حالت صفر و یک وجود دارند. برای تبدیل هر کدام از این سیگنال‌ها به دیتا، شرکت از کارت ورودی مورد نیاز استفاده می‌کند؛ بنابراین، سیگنال‌هایی که توسط کارت ورودی دریافت می‌شوند، اگر در محدوده ولتاژ تعریف شده برای حالت صفر باشند، کارت آن را به عنوان یک داده 0 شناسایی می‌کند؛ به همین ترتیب، اگر سیگنال‌هایی که به کارت ارسال می‌شوند، در محدوده ولتاژ تعریف شده برای حالت یک باشند، کارت آن‌ها را به عنوان داده 1 شناسایی می‌کند.

علاوه بر کارت ورودی، کارت خروجی دیجیتال نیز یکی دیگر از کارت‌هایی است که در تبدیل سیگنال به داده‌ها کاربرد ویژه‌ای داشته و این محصول وظیفه ارسال سیگنال‌های الکتریکی تبدیل شده به تجهیزات را برعهده دارد. کارت خروجی دیجیتال، داده‌های پردازش شده توسط PLC زیمنس را به تجهیزات صنعتی ارسال می‌کند. قبل از بررسی اطلاعاتی بیشتر در ارتباط با نمایندگی زیمنس در تهران، مرور کامل‌تری بر یکی از محصولات این شرکت خواهیم داشت.

آشنایی با محصولات نمایندگی زیمنس در تهران

کارت plc زیمنس چیست؟

کارت ورودی plc شرکت زیمنس، یک قطعه سخت‌افزاری است که برای تبدیل سیگنال‌های دیجیتال به داده‌های قابل‌استفاده توسط سیستم‌های کنترلی به‌کار گرفته می‌شود که کاربرد این کارت‌ها معمولاً در بخش‌های صنعتی برای دریافت سیگنال از سنسور‌ها و سایر تجهیزات است.

همانطور که گفته شد سیگنال‌های دیجیتال معمولاً در دو حالت صفر یا یک وجود دارند. کارت plc زیمنس، برای تبدیل هر کدام از این سیگنال‌ها به داده‌های موردنظر، یک ولتاژ خاصی در نظر می‌گیرد. در نهایت، کارت ورودی plc داده‌های دریافتی را به سیستم کنترلی ارسال کرده تا برای پردازش بعدی مورداستفاده قرار گیرند.

کارت‌های PLC زیمنس بر اساس نوع کاربرد و بازدهی به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. این موارد عبارت‌اند از:

  • کارت‌های ورودی دیجیتال (Di): این کارت‌ها برای دریافت سیگنال‌های دیجیتال از تجهیزات صنعتی استفاده می‌شوند.
  • کارت‌های خروجی دیجیتال (Do): این موارد برای ارسال سیگنال‌های دیجیتال کاربرد دارند.
  • کارت‌های ورودی/خروجی (I/O): هم برای دریافت سیگنال‌های دیجیتال و هم برای ارسال آن‌ها استفاده می‌شوند.
  • کارت‌های ورودی آنالوگ: این کارت‌ها برای دریافت سیگنال‌های آنالوگ از تجهیزات صنعتی کاربرد دارند. سیگنال‌های آنالوگ مقادیر پیوسته هستند و می‌توانند هر مقداری بین صفر و یک را اختیار کنند. کارت‌های ورودی آنالوگ به سه نوع مقاومتی، ولتاژی و جریانی تقسیم می‌شوند.
  • کارت‌های خروجی آنالوگ: همان کارت قبلی هستند و صرفاً برای ارسال سیگنال‌ها کاربرد دارند.

برای بررسی قیمت محصولات زیمنس اعم از کارت‌هایی که بررسی شد، می‌توانید با نمایندگی زیمنس در تهران یا نمایندگی زیمنس در اصفهان در ارتباط باشید؛ همچنین با ارتباط مستقیم با شرکت زیمنس در تهران قادر خواهید بود محصولات اصلی را خریداری و از آن‌ها بیشترین استفاده را داشته باشید.

بررسی نمایندگی زیمنس در ایران و خدماتی که ارائه می‌دهند؟

کمپانی زیمنس در سرتاسر دنیا برای ارائه خدمات و محصولاتش شعب زیادی دارد. کشور ایران نیز در برخی از شهر‌ها دارای نمایندگی زیمنس است؛ برای مثال یکی از این موارد نمایندگی زیمنس در اصفهان است. نمایندگی زیمنس در ایران برای پاسخگویی به نیاز‌های خاص مشتریان، بسته‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است. بسته‌ها راه‌حل‌های مناسبی را برای چالش‌های موجود در فرآیند‌های صنعتی ارائه می‌کنند. یکی از این موارد، بسته اتوماسیون انعطاف‌پذیر BATCH است. چنین بسته‌ای برای کنترل فرآیند‌های دسته‌ای پیچیده طراحی شده و دارای ویژگی‌های قدرتمندی مانند کنترل حلقه بسته، کنترل چند متغیر و کنترل چند حالته است. نمایندگی با ارائه این بسته‌های ویژه، به مشتریانش کمک می‌کند تا چالش‌های موجود در فرآیند‌های صنعتی را برطرف کنند و بهره‌وری خود را افزایش دهند.

نمایندگی اتوماسیون زیمنس محصولات خود را به گونه‌ای طراحی کرده است که دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  • قابلیت اجرا: این محصولات به سادگی قابل اجرا هستند و نیاز به دانش و مهارت بالایی ندارند.
  • انعطاف‌پذیری: می‌توانند به سرعت خود را با تغییرات محیطی و نیاز‌های مشتری تطبیق دهند.
  • ایجاد فرصت‌های جدید: می‌توانند فرصت‌های جدیدی برای بهبود عملکرد و بهره‌وری ایجاد کنند.

همچنین در صورت استفاده محصولات نمایندگی زیمنس دراصفهان مزایایی نظیر: افزایش کیفیت، تولید انعطاف‌پذیر و کاهش مصرف انرژی و مواد خام شامل حالتان خواهد شد.

آشنایی با محصولات نمایندگی زیمنس در تهران

بررسی قیمت محصولات زیمنس

قبل از اینکه مروری بر قیمت محصولات داشته باشیم، برخی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. این موارد عبارت‌اند از: PLC S7-200، PLC S7-300، PLC S7-400، PLC S7-1200، درایو میکرو مستر، سافت استارتر دیجیتال، سافت استارتر آنالوگ، کلید اتوماتیک زیمنس، رله OVERCURRENT، کلید اتوماتیک حرارتی، کلید اتوماتیک هوایی، کلید اتوماتیک کامپکت، کنتاکتور 3TF، رله کنترل فاز و...؛ به صورت کلی به دلیل وارداتی بودن این محصولات، مهم‌ترین پارامتر‌ها در قیمت‌گذاری‌شان شامل مواردی مانند: تغییرات نرخ ارز، هزینه جابه‌جایی، هزینه واردات و... می‌شود. برای استعلام به‌روزترین قیمت‌ها به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با نمایندگی زیمنس در تهران در ارتباط باشید.

آشنایی با شرکت فرا زیمنس نماینده رسمی SIEMENS

شرکت فرا زیمنس به‌ عنوان نماینده شرکت زیمنس در تهران و وارد‌کننده محصولات اتوماسیون صنعتی و فشار ضعیف این برند، در حال فعالیت است. با در نظرگرفتن نیاز کشور به دستگاه‌های به‌روز و کارآمد اتوماسیون صنعتی، این شرکت سعی کرده با درک نیاز صنعت، بهترین دستگاه‌ها را با ساختاری قانونی وارد کند. در حال حاضر این مجموعه  قادر به ارائه محصولاتی در دسته‌های لوازم جانبی زیمنس، فشار متوسط زیمنس، اتوماسیون صنعتی زیمنس و فشار ضعیف زیمنس است. برای ارتباط با این شرکت می‌توانید به صورت حضوری به آدرس تهران ، خیابان لاله‌زار جنوبی ، کوچه اتحادیه ، پاساژ اتحادیه ، طبقه همکف ، پلاک 36 مراجعه کنید یا با شماره تماس‌های 09121909057، 33117077-021 در ارتباط باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته