دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آبان 1402 - 20:22

همه چیز در مورد شرکت زیمنس (Siemens) + معرفی بهترین نمایندگی زیمنس

همه چیز در مورد شرکت زیمنس (Siemens) + معرفی بهترین نمایندگی زیمنس
یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین کمپانی‌های دنیا در حوزه صنعت الکترونیک و اتوماسیون صنعتی، شرکت آلمانی زیمنس است.
کد خبر : 875294

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین کمپانی‌های دنیا در حوزه صنعت الکترونیک و اتوماسیون صنعتی، شرکت آلمانی زیمنس است. در واقع از بهترین محصولات موجود در بازارهای جهانی در زمینه قطعات صنعتی همچون انواع PLC، درایوها و تجهیزات فشارضعیف مربوط به برند Siemens است. امروزه بسیاری از صنایع با چالش‌های افزایش بهره‌وری، بهبود کیفیت محصول و خدمات، همچنین کاهش تلفات انرژی و هزینه‌های جانبی روبه‌رو هستند؛ از همین رو می‌توان گفت یکی از راهکارهای برون‌رفت از چنین چالش‌هایی استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و محصولات باکیفیت اتوماسیون صنعتی و تجهیزات برق صنعتی است؛ اما چقدر با محصولات شرکت زیمنس آشنا هستید؟ آیا بهترین نمایندگی کمپانی زیمنس در ایران را می‌شناسید؟ در ادامه این متن ما را همراهی کنید تا به معرفی محصولات این شرکت بزرگ و معتبرترین نمایندگی زیمنس در تهران بپردازیم.

معرفی شرکت زیمنس

زیمنس به‌عنوان یکی از کمپانی‌های بزرگ و معروف در دنیای تکنولوژی و الکترونیک شناخته می‌شود که تاریخچه‌ای طولانی در توسعه و تولید تجهیزات الکترونیک و اتوماسیون صنعتی موردنیاز صنایع مختلف دارد. شرکت Siemens یک کمپانی چندملیتی آلمانی است که در سال 1847 توسط ارنست ورنر فون زیمنس با ساخت دستگاه پوینتر تلگراف بنیان‌گذاری شد؛ سپس با مشارکت یوهان هالسکه، طراح حرفه‌ای مکانیک، شرکت زیمنس هالسکه را در شهر برلین تأسیس کرد.

این شرکت با بیش از 175 سال تاریخچه درخشان هدف خود را توسعه زیرساخت‌ها، همچنین عرضه و توزیع خدمات، محصولات و راه حل‌های افزایش بهره‌وری برای صنایع مختلف قرار داده است. کمپانی زیمنس در زمینه‌های گوناگون ازجمله انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، تجهیزات مخابراتی، صنایع روشنایی، محصولات پزشکی، حمل و نقل و اتوماسیون صنعتی و ساختمانی فعالیت دارد؛ به همین دلیل به‌عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری و صنعتی جهان با حدود ۳۸۰ هزار کارمند در بیش از ۲۰۰ کشور خدمات و محصولات خود را عرضه می‌کند.

همه چیز در مورد شرکت زیمنس (Siemens) + معرفی بهترین نمایندگی زیمنس

آشنایی با محصولات و خدمات برند زیمنس

همان‌طور که اشاره کردیم، یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی و صنعت برق، زیمنس بوده که در طول سال‌ها فعالیت خود محصولات بسیار متنوعی را به بازار عرضه کرده است. در حقیقت بیشترین دلیل شهرت این شرکت به‌خصوص در ایران، تولید تجهیزات برق صنعتی است. از جمله محصولات شرکت می‌توان به کلید هوایی زیمنس، کلید اتوماتیک زیمنس و... اشاره کرد که می‌توانید در نمایندگی زیمنس در تهران یا سایر شهرستان‌ها خریداری کنید.

در ادامه برخی از حوزه‌های مختلف فعالیت کمپانی Siemens را به شما معرفی می‌کنیم.

1- محصولات الکترونیکی: شرکت زیمنس در این حوزه تجهیزات الکترونیکی پیشرفته، بردهای الکترونیکی، سنسورهای کاربردی و محصولات ارتباطی را تولید و روانه بازار کرده است.

2- محصولات صنعتی: برخی از مهم‌ترین تولیدات زیمنس در این زمینه شامل درایوها، کنتاکتور و رله‌ها، PLC، محافظ و انتقال‌دهنده، HMI و تجهیزات اتوماسیون صنعتی می‌شود.

3- محصولات حمل و نقل: سیستم‌های مدیریت ترافیک، تجهیزات ایمنی، قطارهای برقی و موتور قطار از جمله مواردی هستند که شرکت زیمنس در این حوزه تولید می‌کند.

4- محصولات برقی: تجهیزات نورپردازی، سیستم‌های توزیع برق، تجهیزات ایمنی صنعت برق، کلید هوایی زیمنس، کنتاکتور، کلید اتوماتیک زیمنس و سیستم‌های تهویه مطبوع از محصولات شرکت در این زمینه است.

5- محصولات ساختمانی: زیمنس مواردی همچون اتوماسیون ساختمانی، سیستم‌های ایمنی ساختمان، سیستم‌های نورپردازی و تجهیزات انرژی‌های تجدیدپذیر را تولید می‌کند.

6- محصولات پزشکی: دستگاه‌های تشخیصی، دستگاه‌های انعقاد خون، تجهیزات تصویربرداری، دستگاه‌های تنفسی و تجهیزات پیشرفته پزشکی از موارد اصلی این بخش از محصولات Siemens در دنیا محسوب می‌شوند.

7- محصولات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی: کمپانی زیمنس تجهیزات بسیار پیشرفته و کاربردی را در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی تولید می‌کند.

در بالا برخی از مهم‌ترین محصولات و خدمات شرکت زیمنس آلمان را معرفی کردیم؛ از آنجایی که این شرکت از فناوری‌های بسیار مدرن و استانداردهای سخت‌گیرانه‌ای برای تولید و کنترل کیفیت محصولات خود استفاده می‌کند، توانسته جایگاه ویژه‌ای در بازارهای جهانی کسب کند. اکنون تصمیم داریم در ادامه متن به معرفی نمایندگی‌های زیمنس در ایران بپردازیم.

معرفی نمایندگی زیمنس در لاله‌ زار

شرکت زیمنس آلمان، نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش بسیاری در سراسر جهان دارد. در حقیقت این نمایندگی‌ها با هدف ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان و پشتیبانی از محصولات برند Siemens فعالیت می‌کنند. اگر به دنبال خرید تجهیزات برق صنعتی همچون کلید اتوماتیک زیمنس و کلید هوایی زیمنس در ایران هستید، می‌توانید این محصولات را از نمایندگی زیمنس در لاله‌ زار تهیه کنید.

این نمایندگی معتبر با بهره‌مندی از کارشناسان باتجربه و دانش فنی بالا، علاوه‌بر فروش محصولات اصلی برند زیمنس، خدمات پس از فروش و مشاوره قبل از خرید را به مشتریان خود ارائه می‌کند. نمایندگی زیمنس همچون سایر نمایندگی‌های این شرکت آلمانی، یک گزینه قابل‌اعتماد برای خرید تجهیزات برق صنعتی به شمار می‌رود.

همه چیز در مورد شرکت زیمنس (Siemens) + معرفی بهترین نمایندگی زیمنس

معرفی نمایندگی زیمنس در تهران

پیش‌تر به این موضوع اشاره داشتیم که یکی از غول‌های فناوری مدرن و صنعت برق در جهان، شرکت زیمنس آلمان است. خوشبختانه محصولات و تجهیزات تولید شده توسط این شرکت در ایران از طریق نمایندگی‌های معتبر به فروش می‌رسد. در واقع نمایندگی زیمنس در تهران یکی از راه‌های عالی برای تهیه انواع به‌روزترین محصولات این کمپانی با بهترین قیمت به‌حساب می‌آید.

از طرفی شما می‌توانید از خدمات پشتیبانی یا مشاوره در زمینه خرید محصولات، توسط این نمایندگی‌ها در سریع‌ترین زمان بهره‌مند شوید. کارشناسان فنی این مجموعه از دانش تخصصی و تجربه عالی در مورد عملکرد تجهیزات و محصولات Siemens برخوردار هستند؛ از این رو می‌توانند برای ارائه راهنمایی‌های لازم در مورد خرید محصولی متناسب با نیاز شما کمک کنند. در حقیقت تهیه محصولات زیمنس از نمایندگی‌های معتبر، خیال شما را بابت داشتن محصول اصلی و باکیفیت بالا راحت می‌کند.

بهترین نمایندگی شرکت زیمنس در ایران کجاست؟

اگر به دنبال خرید محصولات باکیفیت و مطابق با تکنولوژی‌های روز دنیا از شرکت زیمنس هستید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که از نمایندگی‌های معتبر این شرکت در ایران خرید خود را انجام دهید؛ اما از کجا؟ در پاسخ باید گفت برای تهیه جدیدترین تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی، می‌توانید به شرکت فرا زیمنس واردکننده و تأمین‌کننده محصولات اتوماسیون صنعتی و فشارضعیف مراجعه کنید.

فرا زیمنس، از نمایندگی‌های اصلی شرکت زیمنس در ایران محسوب شده که به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه صنعت و فناوری در ایران نیز شناخته می‌شود. این شرکت با بهره‌مندی از کارشناسان و نیروهای متخصص، مجرب و دوره‌دیده، انواع خدمات و محصولات به‌روز زیمنس را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته