دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1402 - 13:01
در گفتگو با مدیرعامل شرکت تولیدی ظریف مصور مطرح شد؛

ظریف مصور کشور را از واردات موکت بی نیاز کرد / صادرات تا استرالیا

ظریف مصور کشور را از واردات موکت بی نیاز کرد   صادرات تا استرالیا
ملک پور گفت: سابق بر این تمام موکت های هتلی مورد استفاده در هتل های کشور وارداتی بود ولی خوشبختانه با ورود ما به این بخش چندین هتل در سطح کشور با موکت های هتلی ظریف مصور کفپوش شده اند.
کد خبر : 875594

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عموم مردم گروه صنعتی ظریف مصور را به عنوان بزرگترین تولیدکننده موکت در کشور می شناسند. اما فعالیت این مجموعه در تولید موکت خلاصه نمی شود. امروز بالغ بر ده ها محصول و خدمت مختلف در مجموعه کارخانجات ظریف مصور تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می گردد که موکت های خانگی و اداری تنها بخشی از آن است.

با توجه به حضور ویژه این گروه صنعتی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کف پوش ها، موکت و فرش ماشینی که تا روز ۶ آبان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است پیرامون فعالیت ظریف مصور در رسته های مختلف صنعت نساجی و محصولات جدید این گروه صنعتی گفتگویی با مهران ملک پور مدیرعامل شرکت تولیدی ظریف مصور ترتیب داده ایم.

رسته های مختلف فعالیت ظریف مصور

ملک پور در این گفتگو اظهار داشت: شرکت ظریف مصور به عنوان بزرگترین واحد تولیدی موکت و کف پوش کشور فعالیت دارد. البته لازم به توضیح است که ما در صنایع مختلف مشغول به فعالیت هستیم. به فضل خدا و تلاش همکاران ما در صنعت موکت و کفپوش خانگی و همچنین کفپوش خودروهای داخلی به بزرگترین تولیدکننده کشور تبدیل شده ایم ولی اکثر مردم ما را به عنوان یک برند تولیدکننده موکت می شناسند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته