دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آبان 1402 - 16:18

بهترین هتل های آلانیا ترکیه کدام اند؟

بهترین هتل های آلانیا ترکیه کدام اند؟
در هر فصلی از سال که بخواهید به ترکیه سفر کنید، این کشور پیشنهادهای بی‌نظیری را به شما ارائه خواهد کرد.
کد خبر : 876223

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در هر فصلی از سال که بخواهید به ترکیه سفر کنید، این کشور پیشنهادهای بی‌نظیری را به شما ارائه خواهد کرد. در فصل تابستان، شهرهای توریستی متعددی در این کشور وجود دارند که تفریحات آبی فوق‌العاده‌ای را در دل خود گنجانده‌اند و هر مسافر می‌تواند نهایت لذت را از آن‌ها ببرد. از سوی دیگر در فصول سرد سال برخی از شهرهای شرقی این کشور به بهترین مقصد برای ورزش‌های زمستانی نظیر اسکی تبدیل می‌شوند. این یعنی در سفر به ترکیه هیچ محدودیتی از نظر زمان و مقصد نخواهید داشت. در این مطلب به یکی از مقاصد تابستانی یعنی آلانیا خواهیم پرداخت و بهترین هتل های آلانیا را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

نگاهی به شهر آلانیا و دلایل بازدید از آن

همه ما نام شهر آنتالیا را به‌عنوان یکی از توریستی‌ترین شهرهای ترکیه شنیده‌ایم و چه بسا بارها هم به آنجا سفر کرده باشیم. این در حالی است که کمتر کسی از ما «آلانیا» را نیز به‌خوبی شناخته و آن را به‌عنوان یکی از گزینه‌های سفر در نظر می‌گیرد. جالب است بدانید که آلانیا یکی از شهرهای ساحلی در نزدیکی آنتالیاست و تاریخچه‌ای غنی دارد که آن را به یکی از مهم‌ترین شهرهای ترکیه تبدیل می‌کند. آلانیا در زمان پادشاهی روم باستان، برای مقابله با دزدان دریایی توسط سربازان ارتش ساخته شد.

آلانیا حدود ۱۳۵ کیلومتر با آنتالیا فاصله دارد و حتی در یک زمان می‌توانید در کنار بازدید از آنتالیا، چند روزی را هم به گشت و گذار در آلانیای زیبا اختصاص دهید. این شهر چند شاخصه معروف دارد که آن را به مکانی محبوب برای گردشگران تبدیل می‌کند. یکی از آن‌ها حمام یا ماساژ ترکی است که طرفداران زیادی دارد و یکی از اصلی‌ترین مراکز آن، حمام‌های قدیمی شهر آلانیاست. از سوی دیگر موقعیت جغرافیایی این شهر سبب شده است تا آب‌وهوای مدیترانه‌ای فوق‌العاده‌ای داشته باشد. همچنین به‌قدری جاذبه دیدنی دارد که به مدت چند روز، اوقات خوشی را برایتان فراهم کند.

بهترین هتل های آلانیا ترکیه کدام اند؟

جاذبه های دیدنی آلانیا

همان‌طورکه گفته شد، آلانیا به‌سبب تاریخ غنی خود، جاذبه‌های دیدنی و تاریخی متعددی دارد. علاوه‌برآن موقعیت جغرافیایی منحصربه‌فرد آن باعث شده است که از نظر طبیعی نیز جاذبه‌های فراوانی داشته باشد. به‌عنوان مثال نام ساحل کلئوپاترا را در آلانیا به فراوانی می‌شنوید؛ این ساحل برای شنا کردن کاملاً مناسب و امن است و براساس افسانه‌ها، ملکه کلئوپاترا در این ساحل شنا کرده است.

قلعه آلانیا نماد این شهر است و در کنار اسکله قرار گرفته است. این قلعه ۳۳ متر ارتفاع دارد و در گذشته نقش حفاظتی از اسکله در برابر حملات را داشته است. از سوی دیگر اگر به موزه و اماکن تاریخی علاقه‌مندید، نباید بازدید از موزه آتاتورک را فراموش کنید. این موزه یادگاری‌هایی از دل تاریخ را یدک می‌کشد. در مجموع می‌توان گفت با هر سلیقه‌ای می‌توانید در شهر آلانیا تفریحات موردعلاقه خود را پیدا کرده و از آن‌ها لذت ببرید.

هتل های بی‌نظیر آلانیا برای اقامت

تمام شهرهای توریستی ترکیه به‌منظور جذب گردشگران، امکانات رفاهی قابل‌توجهی را برای آن‌ها فراهم کرده‌اند. آلانیا نیز از این قاعده مستثنی نیست و در هر گوشه از آن می‌توانید هتل های لوکس و پنج ستاره را مشاهده کنید؛ هتل هایی که دسترسی مناسبی به جاذبه‌های گردشگری دارند و در زمان اقامت نیز بهترین خدمات را ارائه می‌کنند. چند مورد از لوکس ترین هتل های آلانیا را در ادامه بررسی خواهیم کرد:

هتل زافیرا دلوکس

هتل زافیرا دلوکس بدون شک یک قصر ساحلی است که برای مسافران آلانیا طراحی شده است تا اوقاتی به‌یادماندنی را به آن‌ها هدیه کند. این هتل لوکس و مجلل پنج ستاره با ۵۰۰ متر ساحل اختصاصی از دریای مدیترانه، دارای امکانات رفاهی متعددی است که نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. هر اتاق از این مجموعه به زیباترین و مدرن‌ترین حالت ممکن دیزاین شده و امکانات رفاهی متعددی دارد. به‌طورکلی هر آنچه که از یک هتل همه‌چیز تمام انتظار دارید، در هتل زافیرا دلوکس پیدا خواهید کرد.

هتل یوتوپیا ورلد

اگر می‌خواهید در یکی از نزدیک ترین هتل ها به مرکز شهر آلانیا اقامت داشته باشید، یوتوپیا ورلد یکی از بهترین گزینه‌هاست. با ۳۰ دقیقه پیاده‌روی از یوتوپیا ورلد می‌توانید به مرکز شهر برسید و از جاذبه‌های آن حوالی دیدن کنید. امکانات رفاهی این هتل پنج ستاره نیز به قدری کامل و بی‌نقص هستند که رضایت هر مسافری را جلب می‌کنند. جالب است بدانید که پارک آبی این هتل یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین پارک های آبی آلانیاست.

هتل لانگ بیچ هارمونی

یکی از هتل های پنج ستاره و ساحلی آلانیا در مجاورت دریای مدیترانه، هتل لانگ بیچ هارمونی است. ساحل اختصاصی این هتل منظره‌ای کارت پستالی از سواحل آلانیا را در ذهن شما حک می‌کند. رستوران‌های این هتل انواع غذاهای مدیترانه‌ای، چینی، ترکی، ایتالیایی و… را سرو می‌کنند تا با هر ذائقه‌ای بتوانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. این هتل همچنین دارای یک مرکز اسپای فوق‌العاده است که می‌توانید از خدمات گوناگون آن برای مدیتیشن و ریلکس کردن استفاده کنید.

هتل دلفین دلوکس ریزورت

در فضایی قریب به ۵۰۰۰۰ مترمربع، یکی از هتل های مجموعه Delphine واقع شده است که یکی از لوکس‌ترین هتل های پنج ستاره آلانیا محسوب می‌شود. این هتل با درختان نخل زیبا و رویایی، در ساحلی شنی پوشیده شده است. ۶ رستوران مختلف در هتل دلفین دلوکس وجود دارد که انواع مختلفی از غذاهای لذیذ از سرتاسر جهان را به مسافران ارائه می‌کنند. رستوران اصلی نیز صبحانه، ناهار و شام را به‌صورت بوفه به شما عرضه خواهد کرد. انواع ورزش‌ها نظیر والیبال، بسکتبال، تنیس، بدنسازی و… را می‌توانید در این هتل انجام داده و از آن لذت ببرید.

بهترین هتل های آلانیا ترکیه کدام اند؟

رزرو لوکس ترین هتل های ترکیه با فلای تودی

اگر به حساب‌هایی نظیر پی پال دسترسی نداشته باشید، رزرو هتل های آلانیا می‌تواند بسیار دشوار باشد. مجموعه «فلای تودی» این امکان را برای شما فراهم کرده است که به‌راحتی و ظرف چند ثانیه بتوانید بهترین هتل ها را در سرتاسر دنیا رزرو کنید. این مجموعه تخفیف‌های باورنکردنی و فوق‌العاده‌ای را نیز برای رزرو هتل ها اعمال می‌کند که به هیچ وجه نباید آن‌ها را از دست بدهید. برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، بدون شک فلای تودی بهترین انتخاب پیش‌روی شماست.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته