دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مصوبات فرهنگی وزارت علوم برای دانشجویان پیام نور مدنظر قرار گیرد

مصوبات فرهنگی وزارت علوم برای دانشجویان پیام نور مدنظر قرار گیرد
مدیرکل اداره فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور از معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم خواست تدابیری اندیشیده شود که مصوبات فرهنگی وزارت علوم برای دانشجویان این دانشگاه نیز مدنظر قرار گیرد.
کد خبر : 876343

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با مجموعه معاونت فرهنگی دانشگاه پیام نور دیدار کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم بر نقش مهم دانشگاه پیام نور در فراهم کردن آموزش به دانشجویان محروم و کم درآمد تاکید کرد.

در این دیدار محمدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور ضمن ارائه گزارش اجمالی از روند کاری حوزه معاونت فرهنگی، اظهار کرد: با توجه به نیمه حضوری و ترکیبی بودن دانشگاه پیام نور، برقراری هرچه بیشتر ارتباط مستقیم مدیران حوزه فرهنگی با دانشجو برای پویایی محیط فرهنگی دانشگاه امری ضروری بوده و که تمام استان‌ها اقدامات لازم در این خصوص را آغاز کرده اند و در این راستا شناسایی دانشجویان فعال انجمن‌های علمی، کانون‌ها صورت گرفته است.

 عابدی‌ها مدیرکل اداره فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور نیز در این نشست اظهار کرد: فعالیت‌های بخش‌های فرهنگی براساس بیانیه گام دوم انقلاب تنظیم شده و زمینه حضور حداکثری دانشجویان در فعالیت‌های فرهنگی مد نظر قرار گرفته است.

وی گفت: با توجه به جمعیت ۳۶۰ هزار نفری دانشجویان دانشگاه پیام نور که از خانواده‌های سنتی و مذهبی هستند تدابیری اندیشیده شود که مصوبات فرهنگی ابلاغ شده از سمت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برای این دانشجویان نیز مد نظر قرار گیرد.

در این نشست همچنین دکتر فرخی مدیرکل اداره دانشجویی دانشگاه پیام نور نیز به آماده سازی بستر مهارت آموزی و تقویت دانشجو در حوزه اشتغال زایی و کارآفرینی جهت تضمین آینده شغلی دانشجویان در حوزه اداره کل دانشجویی اشاره کرد.

= بسطامی مدیرکل تربیت بدین دانشگاه نیز از تدوین آیین نامه بازی‌های بومی محلی برای اولین بار در بین دانشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: بازی‌های بومی محلی در ۲۱ استان برگزار و با استقبال زیادی روبرو شد.

وی همچنین به برنامه‌های در دست اقدام دانشگاه در خصوص ورزش کارکنان جهت شادابی و سلامت هرچه بیشتر این قشر اشاره کرد.

 نادعلی سرپرست گروه برنامه ریزی به تشکیل ۷ کارگروه تخصصی ادب و هنر، کارآفرین و اشتغال، آسیب‌های اجتماعی، رسانه، راهبرد‌های فرهنگی، (حجاب و عفاف، امر به معروف، نماز و جوانی جمعیت) به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه‌های ذکر شده در دانشگاه پیام نور و ارائه راهکار‌های حل مشکلات با استفاده از اساتید با تجربه و کارشناسان خبره در این کار اشاره کرد.

 خداشاهی و  ایراندوست نیز در خصوص انجمن نانو و سازه‌های ماکارونی و مشکلات سامانه جامع فرهنگی وزارت عتف (فرنما) مسائلی را طرح کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته