دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بیانیه سازمان سنجش آموزش كشور به مناسبت روز ملی مبارزه با استكبار جهانی

بیانیه سازمان سنجش آموزش كشور به مناسبت روز ملی مبارزه با استكبار جهانی
سازمان سنجش آموزش کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان بر حضور دانشگاهیان، دانش آموزان و عموم مردم در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برای حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین تأکید کرد.
کد خبر : 876659

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان سنجش آموزش کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان بر حضور دانشگاهیان، دانش آموزان و عموم مردم در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برای حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین تأکید کرد.

در این بیانیه آمده است:

۱۳ آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش‌آموز و روز مقاومت و ایستادگی ملت ایران در مقابل قدرت‌طلبی و سلطه گری استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهان خوار و خبیث است و دانشگاهیان، دانش آموزان و عموم مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه و همیشگی خود از مردم مظلوم فلسطین و محور مقاومت، بار دیگر جنایات گسترده رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و کشتار کودکان، زنان و غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی را محکوم خواهند کرد.

۱۳ آبان نماد استکبارستیزی و تجلیگاه مقاومت مردم عزیز و جوانان و نوجوانان برومند کشورمان و یادآور سه واقعه مهم تاریخی تبعید حضرت امام خمینی (ره)، حمله به تجمع و شهادت دانش‌آموزان توسط عوامل رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) است و ملت قهرمان ایران در این روز به مقابله با استکبار و استبداد برخاسته است.

سازمان سنجش آموزش کشور ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، اعلام تبعیت از، ولی امر مسلمین و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام از عموم مردم به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان دعوت می‌کند با حضور گسترده و دشمن‌شکن در راهپیمایی ۱۳ آبان، تنفر و انزجار خود را از جنایت‌های استکبار جهانی اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته