دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

احتمال وزش تندباد در استان تهران

احتمال وزش تندباد در استان تهران
مدیریت بحران استان تهران از احتمال وزش تند باد موقت در پایتخت و بارش برف در ارتفاعات شمال شرق استان تهران خبر داد.
کد خبر : 879471

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی در استان تهران گفت: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی تا صبح شنبه ۲۷ آبان به‌ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان، احتمال وزش باد شدید و در مناطق مستعد احتمال خیزش موقت گردوخاک و کاهش دید و کیفیت هوا وجود دارد.

حامد یزدی مهر افزود: در پی وزش باد شدید، احتمال آسیب دیدن سازه‌های موقت و شکستن درختان فرسوده وجود دارد بنابراین شهروندان از قرار گرفتن در مجاورت ساختمان‌های نیمه‌کاره، سازه‌های موقت، تابلو‌های تبلیغاتی و پارک خودرو در کنار محل‌های پرخطر خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: همچنین با توجه به پیش‌بینی هواشناسی، جمعه شب، احتمال وقوع رگبار و کولاک برف در ارتفاعات شمال شرق استان و لغزندگی محور‌های این مناطق وجود دارد بنابراین رانندگانی که قصد تردد در این مناطق را دارند، تجهیزات کافی و مناسب همراه داشته باشند.

حامد یزدی مهر همچنین از آماده‌باش کامل مدیریت بحران در استان تهران نیز خبر داد و افزود: هشدار زرد به همه دستگاه‌ها، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته