دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هوش مصنوعی ایرادات پرچمداران سامسونگ را برطرف می‌کند

هوش مصنوعی ایرادات پرچمداران سامسونگ را برطرف می‌کند
بر اساس اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی سامسونگ برای از بین بردن نقص‌های موجود در پرچمداران این شرکت از هوش مصنوعی استفاده می‌کند.
کد خبر : 879965

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل فوربس، براساس آخرین اطلاعات منتشر شده ترجمه همزمان تماس تلفنی احتمالاً به گلکسی S۲۴ اضافه خواهد شد.

ترجمه زنده تماس با هوش مصنوعی به زودی در نسل بعدی گوشی‌های هوشمند سامسونگ عرضه خواهد شد که به اندازه یک مترجم شخصی برای کاربران استفاده خواهد داشت. این قابلیت با هدف امکان ترجمه همزمان و از بین بردن نیاز کاربران سامسونگ به برنامه‌های شخص ثالث طراحی شده است. 

سامسونگ این قابلیت را به طور مستقیم در برنامه تماس گوشی‌های خود قرار خواهد داد و در معرفی مدل هوش مصنوعی تولیدی جدید خود یعنی سامسونگ گاوس، اعلام کرد که قصد دارد هوش مصنوعی را به یک ابزار روزمره برای استفاده کاربران تبدیل کند. علاوه بر این سامسونگ اعلام کرده که از هوش مصنوعی در هر محلی که کاربران به آن نیاز داشته باشند وجود خواهد داشت. 

هوش مصنوعی می‌تواند بسیاری از مشکلات در گوشی‌های سامسونگ را حل کند؛ به عنوان مثال، به طور هوشمندانه می‌تواند وضعیت‌های استفاده کاربر از گوشی مانند گرفتن عکس‌های بدون دخالت دست یا با شمارش معکوس را داشته باشد. 

دیگر قابلیت هوش مصنوعی سامسونگ استفاده از توانایی متن به تصویر بوده و هوش مصنوعی می‌تواند ساخت تصاویر پس‌زمینه گوشی را ساده‌تر کند و نیاز به جستجو در کاربران را از بین ببردو علاوه بر این از این قابلیت می‌تواند در تغییر پس زمینه کاربران در تصاویر گرفته شده با دوربین نیز کارایی داشته باشد.

استفاده از هوش مصنوعی در گوشی‌های هوشمند موضوعی عادی شده و شرکت اپل نیز در آخرین بروزرسانی خود امکان تایپ همزمان و ترجمه صحبت‌های فرد تماس گیرنده با صندوق صوتی را اضافه کرده است. با این حال هنوز زمان عرضه کامل هوش مصنوعی سامسونگ اعلام نشده و باید منتظر اطلاعات بیشتر ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته