دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آبان 1402 - 13:13
مدیر عامل مؤسسه مطبوعاتی آنا:

ایده‌های رسانه‌ای با کمک کارشناسان «هومیآنا» شکوفا می‌شود

ایده‌های رسانه‌ای با کمک کارشناسان «هومیآنا» شکوفا می‌شود
محمدعلی مقدسیان گفت: گروه‌های خلاق و نوآور می‌توانند با کمک مشاوران «هومیآنا»، ایده‌ و طرح‌های رسانه‌ای خود را شکوفا کنند، تولیدات خوب این گروه‌ها در خبرگزاری آنا نیز منتشر می‌شود.
کد خبر : 880159

محمدعلی مقدسیان مدیرعامل خبرگزاری آنا درگفت‌و‌گو با خبرنگار خانه خلاق و نوآور رسانه آنا (هومیآنا) درباره ایده راه‌اندازی خانه‌های خلاق گفت: خانه‌های خلاق و نوآوری در واقع پلتفرمی هستند که افراد می‌توانند ایده‌ها و نظرات  خود را در آنجا ارائه کنند و کارشناسان حوزه‌های مختلف کسب و کار و فنی کنار آنها قرار می‌گیرند تا به افراد کمک کنند ایده‌های خود را تجاری‌سازی کنند.

مقدسیان با اشاره به راه‌اندازی خانه خلاق و نوآوررسانه آنا (هومیآنا) گفت: یکی از خانه‌های خلاقی که در سطح کشور راه‌اندازی شده و مجوز از معاونت علمی ریاست جمهوری گرفته است، خانه خلاق و نوآوری رسانه دانشگاه آزاد اسلامی (آنا) با نام تجاری هومیآنا است.

مدیرعامل خبرگزاری آنا به حمایت از ایده‌ و طرح‌های نوآور در زمینه رسانه و امکان شکوفایی آنها با کمک مشاوران هومیآنا اشاره کرد و خطاب به صاحبان ایده گفت: اگر به خانه خلاق هومیآنا سری بزنید، می‌توانید با کمک مشاورانی که در این خانه خلاق حضور دارند، ایده‌ها و طرح‌های خود را در حوزه‌ رسانه‌ای شکوفا کنید. علاوه بر اینکه قول می‌دهیم تا تولیدات خوب این گروه‌ها را در خبرگزاری پوشش داده و از آن‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته