دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل سازمان نوسازی تهران در گفت‌و‌گو با آنا:

هدف ما تأمین مسکن استطاعت‌پذیر برای اجاره‌نشین‌های پایتخت است

هدف ما تأمین مسکن استطاعت‌پذیر برای اجاره‌نشین‌های پایتخت است
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: علت اصلی ورود ما به حوزه مسکن تولید و رونق هر چه بیشتر مسکن به صرفه و استطاعت پذیر برای کلیه شهروندان تهرانی و به ویژه مستاجران پایتخت است.
کد خبر : 880902

سید مهدی هدایت مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: در کلان موضوع مسکن هدف ما این است که بتوانیم عرضه مسکن در تهران را افزایش بدهیم.

وی تصریح کرد: علت اصلی ورود ما به حوزه مسکن تولید و رونق هر چه بیشتر مسکن به صرفه و استطاعت پذیر برای کلیه شهروندان تهرانی و به ویژه مستاجران پایتخت در پهنه جنوب این شهر است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: شهرداری ورودی به تولید مسکن لوکس و گرانقیمت در مناطق برخوردار پایتخت نداشته و نخواهد داشت و در بعضی موارد و به صورت محدود در مناطق برخوردار و با هدف بازآفرینی محدوده‌های هدف در شمال تهران این کار را انجام می‌دهیم.

هدایت همچنین یادآور شد: بیشترین تولید مسکن شهرداری در مناطق ۱۵، ۱۸، ۱۹، ۲۱ و ۲۲ است و ما در این مناطق عرصه‌های رها شده بسیاری داریم و از این عرصه‌ها برای تولید و تأمین مسکن استطاعت پذیر برای مستاجران شهر تهران استفاده خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: از همه عرصه‌های رها شده که در محدوده شهر تهران قرار دارند با تمام ملاحظات قانونی، شهری و شهرسازی برای ساخت مسکن مناسب استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم به بهبود وضعیت فعلی مسکن در این شهر کمک کنیم.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در ادامه خاطرنشان کرد: در قرارگاه جهادی مسکن شهرداری تهران ما قرارداد ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را امضا کرده‌ایم و هدف ما این است که موانع تولید مسکن در شهر تهران را مرتفع کنیم.

هدایت همچنین تصریح کرد: دستگاه‌هایی که بازیگران اصلی تولید مسکن در شهر تهران هستند و مجموعه‌هایی مثل برخی نهاد‌های نظامی که اراضی خیلی زیادی را در پایتخت در اختیار دارند را پای کار آورده‌ایم و کار تولید و ساخت مسکن مناسب را با جدیت کامل دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته