دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فضلی: تکلیف درخواست نقل و انتقال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشخص می‌شود

فضلی: تکلیف درخواست نقل و انتقال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشخص می‌شود
رئیس مرکز جذب و امور هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: درخواست همه اساتیدی که در کارتابل معاون آموزشی و رئیس واحد مبدأ در دست بررسی بودند، تأیید و به هیئت اجرایی استان مبدأ ارسال شد.
کد خبر : 880967

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عزیزاله فضلی، رئیس مرکز جذب و امور هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به‌منظور رعایت حقوق اعضای هیئت‌علمی، درخواست اساتیدی که در کارتابل معاون آموزشی و رئیس واحد مبدأ معطل (در دست بررسی) بودند و در زمان مقرر تعیین تکلیف نشده بودند، تأیید و به هیئت اجرایی استان مبدأ ارسال شد.

وی اظهار کرد: با توجه به تعلل برخی از معاونان آموزشی و رؤسای واحد‌های مبدأ در اعلام نظر و حسب دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تعیین تکلیف درخواست متقاضیان نقل‌وانتقال برون‌استانی در بازه زمانی مشخص‌شده، تمام تقاضا‌های بلاتکلیف (در انتظار بررسی) در کارتابل معاونان آموزشی و رؤسای واحد‌های مبدأ در نیمسال دوم ۱۴۰۳-۱۴۰۲ که بعد از بازه زمانی مشخص‌شده همچنان بلاتکلیف بودند، به‌منزله تأیید تلقی شده و به‌صورت خودکار به مرحله بعد ارسال شد.

رئیس مرکز جذب و امور هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: همچنین در ادامه فرآیند نقل‌وانتقال اعضای هیئت‌علمی در صورت عدم اعلام نظر معاونان آموزشی، رؤسای واحد، شورای آموزشی استان و هیئت اجرایی جذب استان‌های مبدأ و مقصد در مورد تقاضا‌های نقل‌وانتقال در بازه زمانی مشخص‌شده در سامانه ساجد، همه تقاضا‌های بلاتکلیف (در انتظار بررسی)، پس از اتمام مهلت تعیین‌شده، به‌منزله تأیید تلقی شده و به‌صورت خودکار به مرحله بعد ارسال می‌شود.

فضلی تأکید کرد: پس از اتمام مهلت تعیین‌شده در سامانه به‌هیچ‌عنوان به مکاتبات ترتیب اثر داده نخواهد شد و امور فرآیند نقل‌وانتقال اعضای هیئت‌علمی از طریق سامانه ساجد انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته