دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آذر 1402 - 14:55

ایران تکنیک، تولیدکننده دستگاه بلوک‌زنی اتوماتیک

ایران تکنیک، تولیدکننده دستگاه بلوک‌زنی اتوماتیک
با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی شرکت‌های تولیدکننده ماشین‌آلات ساختمانی نیز همواره در تلاش هستند تا نمونه‌های مدرن و جدیدتری از این محصولات را تولید کنند و به بازار ارائه دهند.
کد خبر : 881069

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی شرکت های تولید کننده ماشین آلات ساختمانی نیز همواره در تلاش هستند تا نمونه های مدرن و جدید تری از این محصولات را تولید کرده و به بازار ارائه دهند. شرکت های تولید کننده دستگاه بلوک زنی اتوماتیک زیادی در

سراسر کشور وجود دارند که همواره در تلاش هستند که نمونه های بسیار پیشرفته ای از این دستگاه ها را بسازند. یکی از برترین شرکت های فعال در این زمینه شرکت ایران تکنیک می باشد که مقاوم ترین و قدرتمند ترین نمونه از این محصولات را ساخته و در اختیار مشتری قرار می دهد .

بهترین تولید کننده دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

شرکت های تولید کننده دستگاه بلوک زنی اتوماتیک بسیار زیاد بوده و نمونه های مختلفی از این وسیله را تولید می کنند. در سراسر دنیا شرکت های زیادی به تولید این محصول مشغول هستند اما همه آن ها در این زمینه موفق نبوده اند. در این میان کمپانی های تولید کننده ای وجود دارند که از مواد اولیه بسیار با کیفیت و مرغوبی استفاده می کنند و همین امر سبب می شود تا دستگاه هایی مقاوم و با دوام تولید شود.

از طرفی این شرکت ها برای تولید دستگاه های بلوک زنی از مدرن ترین شیوه های ممکن استفاده می کنند و در نتیجه محصولاتی پیشرفته و بسیار مدرن تولید می کنند .دستگاه های تولید شده توسط این دستگاه ها کاملا استاندارد بوده و مطابق با اصول خاصی ساخته می شوند. همچنین دارای وزن و ابعاد مناسبی هستند و در مدت زمان کوتاهی می توانند تعداد بالایی از این بلوک ها را خریداری کنند.

آشنایی با دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

شرکت های تولید کننده دستگاه بلوک زنی اتوماتیک این وسیله را به گونه ای طراحی کرده اند که نیازی به دخالت کاربر نداشته باشد. اپراتور فقط برای نظارت بر کار دستگاه باید بایستد و نیازی نیست که در فرآیند تولید بلوک ها کار خاصی انجام دهد. هر بلوک پس از آن که توسط دستگاه تولید می شود، بر روی پالت های چوبی قرار می گیرند تا فرآیند خشک شدن آن ها به درستی انجام گیرد. این دستگاه را در ظرفیت های مختلفی تولید می کنند و در صورت نیاز امکان نصب سیلو به آن نیز وجود دارد.

توان الکتروموتور به کار رفته در این دستگاه ۱۵.۵ اسب بخار می باشد و وزن کلی این وسیله حدود ۲۵۰۰ کیلوگرم می باشد. ابعاد دستگاه ۲.۵* ۲.۲*۲ متر بوده و انواع بلوک های سقفی، بلوک دیواری و تیغه ای توسط این وسیله تولید می شود .مهم ترین نمونه از این دستگاه ها عبارتند از:

  • دستگاه بلوک زن اتوماتیک ۶ قالب ه

  • دستگاه بلوک زن اتوماتیک ۸ قالب ه

  • دستگاه بلوک زن اتوماتیک ۱۱ قالبه

  • دستگاه بلوک زن اتوماتیک سیلودار ۱۲ قالب ه

  • دستگاه بلوک زن اتوماتیک سیلودار ۱۶ قالب ه

  • دستگاه بلوک زن اتوماتیک سیلودار ۲۲ قالب ه

مزایای دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

شرکت های تولید کننده دستگاه بلوک زنی اتوماتیک همواره در تلاش هستند تا با کیفیت ترین نمونه از این دستگاه ها را تولید کرده و به بازار بفرستند. استفاده از این دستگاه در می تواند با مزیت های زیادی برای افراد همراه باشد. مهم ترین نمونه از مزایای این وسیله عبار تند از:

  • کنترل آسان و سریع دستگاه

  • تولید بلوک در تیراژ با لا

  • تولید بلوک های یکنواخت

  • قابلیت تعویض قال ب

  • تولید انواع بلوک های سقفی، دیواری و تزئینی

  • بدون نیاز به اپراتور تخصص ی

  • طراحی بدنه مقاو م

  • دارای الکتروموتور قدرتمند سه فاز

  • قابلیت تعویض قال ب

  • قابلیت نصب سیل و

  • قابلیت تولید ۱۴۰۰۰ بلوک در هر شیفت ۸ ساعته کار ی

راهنمای خرید بهترین دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

اگر به دنبال یک دستگاه بلوک زنی اتوماتیک هستید، بهتر است نکاتی را مد نظر خود قرار داده و مطابق با آن ها عمل کنید. دستگاه انتخابی شما باید توسط یکی از برترین و معروف ترین شرکت های تولید کننده بلوک زنی اتوماتیک تولید شده باشد. همچنین دقت داشته باشید که محصو ل انتخابی شما کاملا اصل و با کیفیت باشند و هرگز نمونه های تقلبی را برای خرید انتخاب نکنید. علاوه بر آن به دنبال نمونه هایی از این دستگاه ها باشید که با نیاز شما هماهنگ باشند و بتوانند تعداد بلوک های مورد نظر ما را در طول روز تولید کنند .

دستگاه باید با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوبی ساخته شده باشد و مصرف برق پایینی داشته باشد. قدرت موتور دستگاه بالا باشد و به مدرن ترین امکانات روز دنیا مجهز شده باشد. اگر می خواهید یک نمونه استاندارد و بسیار قدرتنمند از این محصولات را خریداری کنید، بهتر است که به شرکت ایران تکنیک مراجعه کنید.

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک ایران تکنیک

شرکت بلوک زنی اتوماتیک ایران تکنیک

این شرکت یکی از برترین و پر طرفدار ترین نمونه از کمپانی های تولید کننده دستگاه بلوک زنی اتوماتیک می باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۵۶ آغاز کرده است. این کمپانی با تجربه بالا و استفاده از نیرو های بسیار متخصص و حرفه ای در تلاش است تا با کیفیت ترین نمونه از این دستگاه ها را تولید کرده و به بازار بفرستد. البته که تولیدات این شرکت فقط به دستگاه بلوک زنی ختم نمی شود و ماشین آلات ساختمانی مختلفی توسط این مجموعه تولید می شود.

دستگاه جدول زن، بتونیر ،دستگاه بلوک زن دستی، دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک و انواع دستگاه های سنگفرش زن از مهم ترین نمونه از تولیدات این شرکت به شمار می آیند. اگر می خواهید مقاوم ترین و با کیفیت ترین بلوک ها را تولید کرده و مورد استفاده قرار دهید، می توانید دستگاه های تولید شده توسط این کمپانی را برای خرید انتخاب کنید. برای این کار کافیست که با پشتیبان های ما تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. نیرو های ما در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نظر شما را درب منزل برایتان ارسال می کنند.

کلام آخر

شرکت های تولید کننده دستگاه بلوک ز نی اتوماتیک زیادی در سراسر کشور فعالیت دارند که بعضی از آن ها نسبت به بقیه نمونه های با کیفیت تری از این محصولات را تولید کرده و به بازار می فرستند. این دستگاه ها که توان بالایی در تولید اتوماتیک بلوک

دارند، این کار را بدون نیاز به دخالت انسان ها انجام می دهند .از این رو می توانند تولید بلوک را با سرعت و کیفیت بسیار بالایی

انجام دهند. یکی از برترین کمپانی های تولید کننده این دستگاه، شرکت ایران تکنیک می باشد. این کمپانی مرغوب ترین و استاندارد ترین نمونه از این دستگاه ها را تولید کرده و به بازار می فرستد.

سوالات متداول برای تولید کننده دستگاه بلوک ز نی اتوماتیک

  1. آیا شرکت ایران تکنیک فقط نمونه های اتوماتیک این دستگاه ها را تولید می کند ؟

خیر، این کمپانی انواع مدل های دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک این دستگاه ها را تولید کرده و به بازار می فرستد.

  1. دستگاه بلوک زن اتوماتیک از چه اجزایی تشکیل شده اند ؟

این دستگاه دارای اجزای مختلفی مانند سمباده، قالب، شاسی، ویبره دستگاه، پمپ و موتور و همچنین گیربکس موتور می باشد.

  1. برای استفاده از دستگاه بلوک زن اتوماتیک به چه تجهیزاتی احتیاج داریم؟

برای کار با این دستگاه باید به برق سه فاز، میکسر، تراکتور بیل دار و لودر دسترسی داشته باشید و مواد اولیه ساخت بلوک ها نیز آماده باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته