دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌کند؛

اولین کنفرانس بین‌المللی روانشناسی کاربردی

اولین کنفرانس بین‌المللی روانشناسی کاربردی
اولین کنفرانس بین‌المللی روانشناسی کاربردی 8 آذر ماه 1402 به همت دانشگاه سیستان و بلوچستان در شهر زاهدان برگزار می‌شود.
کد خبر : 881635

به گزارش خبرنگار گروه پژوهش و دانش خبرگزاری علم و فناوری آنا، روانشناسی از آن دسته علوم انسانی است که هم به گونه نظری و هم کاربردی موضوعیت دارد و به شکل‌های گوناگون می‌تواند مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

با وقوع انقلاب صنعتی و رشد فناوری جوامع بشری هر روز بیش از پیش پچیده و به معضلات زندگی صنعتی گرفتار می‌شوند؛ تنهایی، خانواده‌ هسته‌ای، موادهای افیونی صنعتی، اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی، اعتیاد به کار و...

در همین بنیان این نیاز احساس می‌گردد که مجامع پژوهشی،علمی و دانشگاهی کشورمان به عنوان کشوری در حال توسعه و صنعتی شدن، برای دور شدن جامعه از روانشناسی زرد و بازاری به شکل جدی به روان شناسی علمی ورود کنند تا بتوانند جامعه را تا جایی که ممکن است ازاین آسیب‌های جامعه صنعتی دور سازند.

حال دانشگاه سیستان و بلوچستان اقدام به برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی روانشناسی کاربردی با شعار «ارتقا کیفیت زندگی و سلامت روان جوامع در حال توسعه» کرده است. در برپا شدن این همایش بین‌اللملی دانشگاه باشاک شهیر ترکیه، انجمن روانشناسی کاربردی هند و انجمن روانشناسی مدرسه آسیا و حوزه پاسیفیک همکاری می‌کنند.

نخستین کنفرانس بین المللی روانشناسی کاربردی

در کنار پزوهشگران و اساتید ایرانی، اساتیدی از کشورهای دیگر هم در این همایش شرکت خواهند داشت؛ ام وی آر راجو رییس انجمن روانشناسی کاربردی هند، راضیه بیلگه اوزون از دانشگاه باشاک شهیر ترکیه، پانچ رامالینگام از دانشگاه پوندیچری هند و محمد کمال الدین از بنگلادش.

این همایش از تاریخ هشتم تا نهم آذرماه 1402 به میزبانی  دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود. پزوهشگران و علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر به این نشانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته