دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آذر 1402 - 16:06

رویداد صدرا با ۵۰ شرکت و صنعتگر به دانشگاه آزاد تهران غرب رسید

رویداد صدرا با ۵۰ شرکت و صنعتگر به دانشگاه آزاد تهران غرب رسید
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب از حضور ۵۰ شرکت و صنعتگر در رویداد صدرا به میزبانی این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 884194

احسان شکوری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از حضور شرکت‌ها و صنعتگران این واحد دانشگاهی در رویداد صدرا خبر داد و اظهار کرد: رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) با حضور بیش از ۵۰ شرکت و صنعتگر با هدف جذب کارآموز در طرح پویش و معرفی دانش‌آموختگان دانشگاه به صنایع و شرکت‌های محلی و ملی از ۱۹ تا ۲۱ آذر در مجتمع پیامبر اعظم (ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در حال برگزاری است.

وی افزود: نمایشگاه صدرا نمایشگاهی برای ارتباط صنعت با دانشگاه است و دانشجویان مستعد و توانمند می‌توانند با توجه به حضور شرکت‌ها در دانشگاه به‌طور مستقیم با حوزه‌های کاری و نیاز‌های شرکت‌ها آشنا شده و شغل آینده خود را پس از این رویداد آغاز کنند.در این رویداد نیاز‌های صنعت در حوزه‌های تحقیق و توسعه، سرمایه‌گذاری، خدمات تخصصی کارگاهی و آزمایشگاهی و دوره‌های آموزشی معرفی می‌شوند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران با تأکید بر اینکه طرح صدرا بستری برای پیاده‌سازی طرح پویش برای دانشجویان و شرکت‌ها بوده، عنوان کرد: طرح پویش یکی از راه‌های ایجاد اشتغال پایدار و کارآمد دانشجویان و توانمندسازی و مهارت‌آموزی و ایجاد کار آموزان ماهر و کارآمد است. بر اساس این طرح، افراد علاقه‌مند می‌توانند همزمان با تحصیل تعدادی از واحد‌های کارآموزی خود را در محیط کار واقعی تجربه کرده و آمادگی‌های لازم برای اشتغال در صنایع را کسب کنند.

رویداد صدرا با ۵۰ شرکت و صنعتگر به دانشگاه آزاد تهران غرب رسید

شکوری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب مفتخر است در طرح پویش یکی از برترین دانشگاه‌ها در استان تهران بوده که تاکنون بیش از نیمی از چشم‌انداز سال ۱۴۰۳ را محقق کرده است.

به گزارش آنا، پیرو مصوبه جلسه شورای کشوری دانشگاه آزاد اسلامی در واحد جامع مستقل نجف‌آباد، نخستین رویداد صدرا در استان تهران ۲۷ تا ۳۰ آبان گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌شرق و با حضور ۳۵ شرکت از فعالان بزرگ اقتصادی منطقه اقتصادی شرق تهران برگزار شد.

دومین رویداد صدرا در استان تهران با حضور بیش از ۲۰ شرکت دانش‌بنیان و نمایش و ارائه دستاورد‌های آنان چهارم تا هفتم آذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال برگزار شد.

دانشگاه آزاد تهران غرب میزبان سومین دوره بوده و آنگونه که داود ثمری معاون علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گفته نمایشگاه صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) از دوم تا چهارم دی ۱۴۰۲ در ساختمان کتابخانه و مرکز اسناد علمی حبیبی واحد علوم و تحقیقات با حضور بیش از ۵۰ شرکت فعال در صنعت و جامعه و حضور دانشجویان و دانش‌آموختگان جویای کار برگزار خواهد شد.

جلال حیدربیگی مدیرکل فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به آنا گفت: مقرر است رویدادهایی دیگر در آذر و دی در واحد‌های دانشگاهی استان تهران و با حضور شرکت‌های بزرگ اقتصادی برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته