دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
توسط متخصصان یک استارت‌آپ ایرانی؛

سوشیال پلتفرم ایجاد لیست علاقه‌مندی‌ها طراحی شد

سوشیال پلتفرم ایجاد لیست علاقه‌مندی‌ها طراحی شد
محققان تیم استارت‌آپ ایرانی مستقر در کارخانه نوآوری آزادی، موفق به طراحی سوشیال پلتفرم ایجاد لیست علاقه‌مندی‌ها شدند.
کد خبر : 884202

سجاد زوار، سرپرست و هم‌‌بنیان‌گذار تیم استارت‌آپ ایرانی تی‌شادی مستقر در کارخانه نوآوری آزادی، درباره ایده راه‌اندازی سوشیال پلتفرم هوشمند در حوزه ایجاد لیست علاقه‌مندی‌ها به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: پلتفرم هوشمند ایجاد لیست علاقه‌مندی‌ها با هدف گردآوری و ذخیره منظم داده‌ها برای کاربران ایرانی طراحی شده است. ایده طراحی این پلتفرم از سال‌ها پیش و زمانی که احساس نیاز ذخیره منظم لیست علاقه‌مندی‌ها برای کاربران در برخی اپلیکیشن‌های موجود، به‌چشم خورد، شکل گرفت.

سرپرست این تیم استارت‌آپی درباره مزیت و کاربرد این پلتفرم، افزود: در شبکه‌های مجازی و انواع و‌ب‌سایت‌های فروشگاهی، کاربران می‌توانند محصولات مورد علاقه‌شان را در قسمت لیست خرید و یا گروه‌ها ذخیره کنند؛ اما مشکل اینجاست که به‌صورت پراکنده ذخیره می‌شوند. مزیت این پلتفرم، قابلیت برنامه‌ریزی برای کاربران است.

وی ادامه داد: افراد می‌توانند با استفاده از پلتفرم سوشیال تی‌شادی، لیست علاقه‌مندی‌‎‌های خود را با اطلاعات دقیق‌تر ثبت و برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کنند.

زوار، درباره کارویژه  اصلی این پلتفرم گفت: هدف و رسالت تی‌شادی این است که علاقه‌مندی کاربران را با استفاده از ابزارهای متفاوت و کاربردی که در اختیار دارد، تسهیل کند.

هم‌بنیان‌گذار این پلتفرم هوشمند، درباره قابلیت‌های دیگر آن گفت: ساخت پروفایل کاربری، افزودن انواع لیست علاقه‌مندی‌، خصوصی و عمومی بودن پروفایل، مشاهده محصولات تخفیف‌دار، افزودن محصول به لیست علاقه‌مندی از طریق اکستنشن کروم، افزودن علاقه‌مندی سیستمی از فروشگاه‌های دیگر، توانایی پرداخت دُنگ (یا حمایت‌مالی از علاقه‌مندی‌ها) از ویژگی‌های کاربردی این محصول برای کاربران است.

وی افزود: زمانی که کاربری، لیست علایق خود را با بارگذاری تصاویر، ویژگی‌ها و قیمت آن، در پلتفرم ایجاد می‌کند، می‌تواند از آن محصول حمایت مالی کند.

زوار به بنچ‌مارک‌های خارجی این محصول اشاره و بیان کرد: می‌توان مشابه این پلتفرم به صورت مختصر و خُرد به ماژول ویش‌لیست آمازون اشاره کرد که متاسفانه در ایران قابلیت استفاده از آن نیست.

بنیان‌گذار پلتفرم ایجاد لیست علاقه‌مندی‌ها درباره مخاطبان و کاربران این سیستم گفت: پلتفرم ایجاد لیست علاقه‌مندی، متناسب برای هر دو گروه B2B و B2C است. یعنی هم ارگان‌ها و شرکت‌ها و هم افراد می‌توانند از این پلتفرم استفاده کنند. طی سه ماه اخیر بیش از ۳۰۰۰ نفر عضو و بیش از ۱۸۰۰ علاقه‌مندی در این پلتفرم اضافه شده است.

زوار درخصوص بخش‌های سازمانی که این پلتفرم برای‌شان کاربرد دارد، عنوان کرد: این محصول در قسمت «B2B» بیشتر برای بخش «HR» یا( منابع انسانی) و «UX» یا (تجربه‌ کاری کارمندان) در شرکت‌ها و سازمان‌ها به‌کار می‌آید.

وی افزود: برای نمونه اگر شرکت بخواهد به‌ مناسبت روز به‌خصوصی، هدایایی را برای کارمندان خود تهیه کند، می‌تواند از این پلتفرم استفاده کند تا بداند کدام کارمند دقیقا چه محصولی را دوست دارد و چه مبلغی برای خرید آن لازم است.

همچنین، مهدیار میرمحمد صادقی، نیز از هم‌بنیان‌گذاران این محصول استارت‌آپی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته