دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بررسی ویژگی های بهترین وکیل کیفری در تهران【سال جدید】

اخذ وکیل تنها شامل مواقعی نمی شود که حقی از شما ضایع شده، بلکه مواقعی پیش می آید که در عین بی گناهی علیه شما دعوای کیفری باز شده و برای شما شکایتی ثبت شده باشد، در چنین شرایطی شما باید از یک وکیل کیفری با تجربه کمک گرفته و از خود دفاع کنید. در غیر اینصورت اگر در دادگاه حضور نداشته باشید و یا در صورت حضور نیز دفاع خوبی از خود ارائه ندهید به منزله ی قبول اتهام و اثبات جرم تلقی می شود.
کد خبر : 884368

به گزارش خبرگزاری آنا، اخذ وکیل تنها شامل مواقعی نمی شود که حقی از شما ضایع شده، بلکه مواقعی پیش می آید که در عین بی گناهی علیه شما دعوای کیفری باز شده و برای شما شکایتی ثبت شده باشد، در چنین شرایطی شما باید از یک وکیل کیفری با تجربه کمک گرفته و از خود دفاع کنید. در غیر اینصورت اگر در دادگاه حضور نداشته باشید و یا در صورت حضور نیز دفاع خوبی از خود ارائه ندهید به منزله ی قبول اتهام و اثبات جرم تلقی می شود و مجرم شناخته شدن در دادگاه کیفری تبعات بسیاری برای افراد به همراه دارد.

در اکثر مواقع یا برای شما مشکل قضایی پیش آمده و یا شاهد مشکلات حقوقی دیگر افراد بوده اید، در چنین مواقعی برای سرعت دادن به حصول نتیجه اقدام به گرفتن یک وکیل می کنید تا با استفاده از دانش حقوقی او در چهارچوب قانون در مقام دفاع از پرونده خود خوش بدرخشید، این شرایط در دادگاه های کیفری تشدید می شود، از همین رو انتخاب یک وکیل کیفری با سابقه میتواند کمک شایانی به شما در جهت خلاصی از گره های پیش آمده داشته باشد. بهترین وکیل کیفری تهران با وکالتی که از سوی شما دارد و با سرسختی و تجربه ی خود برای پیروزی پرونده شما تلاش می کند. در این مقاله با بررسی ویژگی های بهترین وکیل کیفری در تهران همراه ما باشید.

بهترین وکیل کیفری در شمال تهران

مسئولیت هایی که یک وکیل کیفری دارد گاها حتی از بحث دفاع در دادگاه نیز فراتر می رود. مواردی از این وظایف، بررسی اسناد محوله جهت اطمینان در درستی آن، تحقیق در اطلاعات جهت پی بردن به صحت و سقم آن، ارائه ی مشاوره حول محور اطلاعات دهی به مشتری جهت آگاه سازی او و تلاش در جهت رای حق به منظور عدم دریافت سوء پیشینه موکل و حتی بعضا پا پیش گذاشتن جهت برقراری صلح مابین طرفین دعوا را شامل می شود.

وکیل کیفری کیست؟

وکیل کیفری به شخصی اطلاق می گردد که در حوزه کیفری فعالیت کرده و پرونده قبول می کند. وکیل کیفری باید دارای روحیه ای سرسخت جهت حضور در جو سنگین دادگاه های کیفری باشد تا بتواند با تسلط بر روحیه ی خود عنان جلسات دفاعیه را در اختیار بگیرد. علاوه بر این مورد، یک وکیل کیفری باید آشنا به قوانین کیفری و جزا، قوانین مربوط به جرایم کیفری و یا جرایم اقتصادی، کلاهبرداری، سرقت، مواد مخدر، قانون دادگاه های نظامی و ... باشد و به طور مستمر اطلاعات خود را راجع به تغییرات قوانین به روز کرده و یک دفاع آگاهانه و همه جانبه از موکل پرونده کیفری ارائه دهد.

ویژگی بهترین وکیل کیفری تهران

برای اینکه یک وکیل کیفری بتواند نقش خود را در مقام وکالت درست ایفا کند نیازمند یک سری خصوصیات می باشد تا آن ها را در وجود خود نهادینه کند و لایق عنوان برترین وکیل باشد. گفتنی است موارد تعیین کننده ی وظایف یک وکیل بسیار متنوع می باشد ولی ما سعی کردیم به تعدادی از این خصوصیات برجسته ی بهترین وکیل کیفری در شمال تهران بپردازیم که نسبت به سایر موارد از اهمیت بیشتری برخوردار است. این خصوصیات به شرح زیر می باشد:

  • حفظ اسرار و مسائل خصوصی موکل در رابطه با پرونده
  • داشتن صداقت و رو راستی در قبال موکل
  • ملاحظه کردن چهارچوب خود در امر وکالت
  • تلاش در جهت ایجاد صلح مابین طرفین دعوا
  • اولویت قرار دادن خیر و صلاح موکل
  • وفاداری نسبت به موکل خود
  • پیگیری و سخت کوشی در صورت ادامه مراحل دادرسی

توصیه های انتخاب بهترین وکیل کیفری تهران

شما در انتخاب وکیل پرونده خود باید به یک سری توصیه عمل کنید تا یک انتخاب درست و تاثیرگذار داشته باشید. یک انتخاب آگاهانه همیشه به دنبال تحقیقات درست و نکته بینی های ظریف حاصل می شود، پس در انتخاب وکیل همراه خود نیز لازم است چنین دقت نظری را به خرج دهید. نکته حائز اهمیت این است که وکیلی را انتخاب کنید که در زمینه کیفری تسلط زیادی به مقررات  داشته باشد و همچنین پرونده های زیادی را مدیریت کرده باشد و تجربه و مهارت زیادی را داشته باشد.

در ادامه ما به یک سری نکات لازم می پردازیم تا در انتخاب یک وکیل کیفری خوب در تهران به شما کمک کننده بوده و دغدغه های شما را کاهش دهد:

  • بعد از اینکه شخص پروانه وکالت خود را دریافت میکند بصورت تخصصی در یک سری از حوزه ها شروع به فعالیت می کند و بصورت کلی تنها در چند حوزه محدود پرونده قبول میکند و این باعث می شود تبحر او در این زمینه ها زیاد شود. پس شما نیز در انتخاب وکیل به ربط حوزه ی او و موضوع پرونده خودتان دقت داشته باشید تا مطمئن باشید یک وکیل کارکشته ی متخصص در حوزه کیفری انتخاب کرده اید.
  • برای کسب اطمینان بیشتر جهت سپردن پرونده خود به یک وکیل حتما لازم است در مورد سابقه ی او تحقیق کنید و تعداد پرونده های کیفری موفقی که در حوزه مربوط به شما داشته را بدست بیاورید.
  • در انتخاب وکیل نگاه عامه پسندانه خود را کنار بگذارید و هرگز سن و جنسیت وکیل را معیار انتخاب خود قرار ندهید. چه بسا وکلایی که سن کمی دارند و با دانش بالا و به روز خود توانسته اند از همکاران مسن خود پیشی گرفته و موفقیت زیادی را کسب کنند.
  • فن بیان یک وکیل نیز تا حدود زیادی در دفاعیه ی او مخصوصا در جو دادگاه های کیفری تاثیرگذار است و او با نفوذ کلام خود تا حد زیادی می تواند در تشخیص حق از باطل، قاضی را همراهی و متقاعد کند تا در نهایت درست ترین حکم دادگاه صادر شود.

وکیل کیفری خوب در شمال تهران

بهره مندی از توانایی های وکیل پایه یک کیفری

دانشجوی رشته ی حقوق بعد از طی سال های تحصیل خود، باید مراحلی دشوار را طی کند تا درجه ی وکالت را کسب کند. بعد از این مرحله باید در یک سری آزمونهای دشوار وکالت که سالیانه برگزار می شوند شرکت کرده و بعد از کسب امتیاز قبولی و بعد از آن طی مرحله ی کارآموزی موفق به دریافت پروانه ی وکالت شده و به طبع آن می توانند فعالیت خود را در شغل وکالت آغاز کنند.

بعد از این مراحل پیچیده و زمان بر، وکیل می تواند در تمامی حوزه ها پرونده قبول کند اما برای حصول نتایج بیشتر و برای کسب یک موفقیت شاخص، لازم است که تنها چند زمینه محدود مانند حوزه کیفری را شناسایی کرده و تنها در آن عرصه قبول وکالت داشته باشد. در اینصورت بعد از یک مدت میتواند ادعای تخصص در وکالت کیفری را داشته باشد و تبدیل به بهترین وکیل کیفری تهران شده، همچنین به تمام ابعاد آن دعاوی تسلط پیدا کند. این شرایط اعتماد موکلین دیگر را نیز فراهم می کند و باعث می شود تا آنها بار استرس روانی در مورد توانایی وکیل خود نداشته باشند. پس مستحضر هستید که وکیل کیفری چه مراحلی را طی می کند تا به جایگاهی برسد که توانایی دفاع از موارد تاثیرگذار در سرنوشت شما را داشته باشد. حال در ادامه به فواید آن نیز اشاره خواهیم کرد.

اخذ وکیل تنها شامل مواقعی نمی شود که حقی از شما ضایع شده، بلکه مواقعی پیش می آید که در عین بی گناهی علیه شما دعوای کیفری باز شده و برای شما شکایتی ثبت شده باشد، در چنین شرایطی شما باید از یک وکیل کیفری با تجربه کمک گرفته و از خود دفاع کنید. در غیر اینصورت اگر در دادگاه حضور نداشته باشید و یا در صورت حضور نیز دفاع خوبی از خود ارائه ندهید به منزله ی قبول اتهام و اثبات جرم تلقی می شود. مجرم شناخته شدن در دادگاه کیفری تبعات بسیاری برای افراد به همراه دارد بطوری که علاوه بر مجازات های وارده، برای شما سوء سابقه ثبت می شود که تاثیر بسیار مخربی بر سرنوشت شما می تواند داشته باشد. برای مثال افراد دارای سوء سابقه در اقدام به هر کسب و کار و شغلی به یک مانع بزرگ برخورد می کنند. بنابراین کمک گرفتن از یک وکیل کیفری و بهره مندی از تجارب او در پرونده های کیفری بسیار ضروری می باشد.

انواع وکالت نامه را بشناسید:

  1. وکالت عادی: این نوع وکالت نیاز به مراجعه به دفاتر اسناد رسمی را ندارد و تنها با یک قولنامه ساده مابین طرفین انجام می شود.
  2. وکالت نامه رسمی: در این مورد یک قرار داد رسمی ما بین طرفین نوشته می شود که ملزم به حضور در دفاتر رسمی می باشد.
  3. وکالت بلاعزل: وکالتی است که در آن موکل اجازه فسخ و عزل وکیل را ندارد.
  4. وکالت قضایی: در این نوع وکالت امور قضایی موکل انجام می شود که نیازمند تسلط بر امور قضایی می باشد و باید با وکیل بسته شود.
  5. وکالت غیرقضایی: در این وکالت شخص امور اداری خود را به شخص دیگری جهت پیگیری واگذار می کند.
  6. وکالت تام الاختیار: در وکالت تام الاختیار وکیل دیگر به اخذ اجازه از موکل برای انجام امور نیازی ندارد.
  7. وکالت مطلق: وکالتی است که به وکیل اجازه می دهد موارد توافق شده را انجام دهد و به نوعی موکل انجام هریک از امور خود را به وکیل می سپارد.
  8. وکالت مقید: در این نوع از وکالت، موکل انجام امور مشکلات خود را به وکیل می سپارد و وکیل تنها وکالت امور تعیین شده را در اختیار داشته باشد.

بهترین وکیل کیفری تهران

کلام آخر

برای حل و فصل کردن مشکلات پرونده ی خود با کمک گرفتن از یک وکیل خبره و مجرب و با توجه به نیازمندی افراد درگیر در دادگاه و قضا، نیاز دیدیم در این مقاله به بررسی ویژگی های بهترین وکیل کیفری در تهران بپردازیم. و جهت تسهیل مراحل پیچیده ی انتخاب وکیل به شما پیشنهاد می دهیم برای شناخت وکیل با سابقه به سایت برترین وکیل مراجعه کرده و از وکلای مورد تحقیق و بررسی قرار داده شده ی موجود، وکیل کیفری خود را انتخاب کنید. از همراهی شما تا پایان مقاله کمال سپاسگذاری را داریم.

 

 

برچسب ها : بهترین وکیل تهران,وکیل کیفری تهران,وکیل کیفری شمال تهران,وکیل کیفری در تهران

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته