دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه رازی و پژوهشگاه مطالعات فرهنگی وزارت علوم

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه رازی و پژوهشگاه مطالعات فرهنگی وزارت علوم
دانشگاه رازی کرمانشاه و پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر : 887354

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشگاه رازی کرمانشاه و پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دو تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. این تفاهم‌نامه همکاری علمی و تحقیقاتی میان پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی غرب کشور در دانشگاه رازی کرمانشاه و مرکز مطالعات تاریخی (اسناد، آرشیو و موزه) دانشگاه رازی با پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منعقد شد.

این تفاهم‌نامه‌ها به امضای محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا غلامی رئیس پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و روح اله بهرامی رییس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی غرب کشور به امضا رسید.

طرفین با توجه به حوزه کاری مشترک پژوهشگاه وزارت علوم و پژوهشکده و مرکز مطالعات تاریخی دانشگاه رازی، انجام برنامه‌های مشترک جامعه‌محور در حوزه مطالعات فرهنگی و اجتماعی و تمدنی نظیر برگزاری رویداد‌های مشترک علمی، تبادل فکری، تألیف و انتشار آثار تحقیقاتی، برگزاری، کنفرانس، همایش‌ها و نشست‌های مشترک ملی و بین‌المللی در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی و مطالعات آموزش عالی را مهم دانسته و بر ضرورت هم‌افزایی در این گونه مطالعات تاکید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته