دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

استقبال دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی مرکز آموزشی در مهرستان

استقبال دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی مرکز آموزشی در مهرستان
رئیس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از امکانات شهرستان سراوان و در جلسه شورای اداری شهر مهرستان از تاسیس مرکز دانشگاهی در این شهر استقبال کرد.
کد خبر : 887549

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سعید صابونی رئیس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی پس از بازدید از زمین‌ها و ظرفیت‌های شهر مهرستان از تأسیس مرکز دانشگاهی در این شهر استقبال کرد.

وی در نشست شورای اداری شهر مهرستان اظهار کرد: این شهر به‌لحاظ اراضی و زمین، ظرفیت مناسبی برای احداث ساختمان و ایجاد فضای آموزش عالی و مناسب دارد و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با هدف توسعه و تعالی سطح علمی منطقه با تأسیس و راه‌اندازی مرکز دانشگاهی موافقت کرده‌اند که این راه‌اندازی نیاز به حمایت ادارات و سازمان‌های منطقه‌ای دارد.

رئیس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به زمین پیشنهاد شده برای احداث مرکز دانشگاهی در شهر مهرستان، هدف دانشگاه آزاد اسلامی را توسعه شهر در زمینه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دانست.

صابونی متذکر شد: نخستین گام برای اقدام به ساخت و احداث دریافت سند است؛ پس از اینکه اقدامات لازم در این زمینه انجام شد، مسیر برای برداشتن گام‌های بعدی در راستای احداث ساختمان هموار می‌شود.

موافقت دانشگاه آزاد اسلامی برای تأسیس مرکز دانشگاهی در شهرستان مهرستان

وی ضمن قدردانی از حمایت‌های نمایندگان، مدیران و مسئولان ادارات مختلف در شهرستان سراوان برای راه‌اندازی مرکز دانشگاهی در مهرستان یادآور شد: توجه به تعالی سطوح علمی در منطقه سراوان به‌خصوص در شهر مهرستان به‌عنوان یکی از نزدیک‌ترین شهر‌های کشور به نقطه صفر مرزی، نشان از تغییر سطوح فرهنگی در منطقه بوده که این موضوع مهم‌ترین دستاورد‌ انقلاب اسلامی در حوزه پیشرفت علمی و فرهنگی است.

نماینده مردم شهرستان سراوان در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست از نگاه ارزشمند و برنامه‌های دکتر طهرانچی در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی به نیکی یاد کرد و بر ضرورت توجه به درخواست مردم شهر مهرستان برای تأسیس مرکز دانشگاهی تأکید کرد.

ملک فاضلی، احداث مرکز دانشگاهی در شهر مهرستان را یکی از درخواست‌های مهم و جدی مردم شهر دانست و عنوان کرد: همه ادارات در این شهر برای راه‌اندازی و احداث مرکز دانشگاهی اعلام آمادگی کرده‌اند و هر اقدامی که لازم باشد برای تسریع در این امر انجام خواهد شد.

فرماندار مهرستان، اداره آموزش و پرورش این شهرستان و اداره راه و شهرسازی برای احداث سریع‌تر مرکز دانشگاهی اعلام آمادگی و پیشنهادهایی برای تسریع در این امر ارائه کردند.

به گزارش آنا، نشست شورای اداری شهر مهرستان با حضور ملک فاضلی، نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی، سعید صابونی، رئیس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی، کامبیز نرماشیری، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، ناصر درازهی، فرماندار مهرستان، سعید ملازهی، رئیس اداره راه و شهرسازی مهرستان و هیئتی از مدیران و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در سالن فرمانداری مهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته