دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جهاد تبیین استادان دانشگاه برای خنثی‌سازی جنگ ترکیبی دشمن

جهاد تبیین استادان دانشگاه برای خنثی‌سازی جنگ ترکیبی دشمن
معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری گفت: امروز قیام برای خداوند انجام فریضه جهاد تبیین است و استادان باید این جهاد کبیر را برای خنثی‌سازی جنگ ترکیبی دشمن انجام دهند.
کد خبر : 889053

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، قاسم جعفری معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری در همایش جهاد تبیین که با تلاش کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: همان گونه که حضرت آقا اشاره کردند، جهاد تبیین وظیفه اصلی نیرو‌های حزب اللهی و انقلابی و دوستداران وطن است؛ بنابراین استادان فهیم و برجسته دانشگاه‌ها یکی از گروه‌های اصیل مرجع هستند که خیلی از جوانان از آنان حرف‌شنوی دارند. امروز قیام برای خداوند انجام فریضه تبیین بوده و این جهاد کبیر را برای خنثی سازی جنگ ترکیبی دشمن اساتید باید انجام دهند.

وی عنوان کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بصیرت، آگاهی و شناخت به موقع مردم به‌ویژه جوانان را افزایش داده و خدا را به جامعه برگرداند. بعد از این پیروزی شکوهمند، رویکرد دینی در میان شیعه و اهل تسنن، سایر ادیان الهی و حتی ادیان زمینی شدت گرفت.

عضو هیئت علمی دانشگاه با محکوم کردن حمله تروریستی دشمن در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و کشته شدن انسان‌های بی‌گناه و بی‌دفاع در کرمان، بیان کرد: این عمل بزدلانه و جنایتی که انجام شد، علیه کسانی بود که عشق و راهشان، گرامی داشتن اسطوره مقاومت و سردار دل‌ها بود. به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، دشمنان زبون انقلاب و اسلام بدانند با این شهادت‌ها ملت ایران بیدار‌تر می‌شود.

تحلیل‌گر مسائل سیاسی و فرهنگی با اشاره به شهادت سردار سرافراز انقلاب شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: فرهنگ شهادت فرهنگ مقاومتی است که از ملت ایران صادر شده در تاریخ این ملت، به عنوان یکی از یوم الله‌ها باقی ماند و این معجزه را هم حضور رستاخیزی ملت ایران خلق کرد.

جعفری به انتخابات اسفند امسال اشاره کرد و گفت: با راهبرد‌هایی که رهبر بزرگوار انقلاب درباره مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت در انتخابات دادند، مردم بصیر می‌آیند و توطئه دشمنان و تبلیغات آنها را با آگاهی خود تشخیص می‌دهند. دولت و مجلس در عین رفاقت افق دید مشترک دارند که می‌تواند تجربه‌ای برای آیندگان باشد.

به گزارش آنا، در پایان این نشست بصیرتی از پنج استاد بسیجی برتر و منتخب در جشنواره علمی و پژوهشی شهید چمران تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته