دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بررسی ابعاد سیاسی و نظامی جنگ غزه در نشستی علمی

بررسی ابعاد سیاسی و نظامی جنگ غزه در نشستی علمی
نشست علمی، تخصصی بررسی ابعاد حقوقی، سیاسی و نظامی جنگ غزه، عوامل، شرایط و نتایج آن با حضور استادان دانشگاه و فرماندهان نظامی در دانشگاه آزاد اسلامی مراغه برگزار شد.
کد خبر : 890052

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست علمی، تخصصی بررسی ابعاد حقوقی، سیاسی و نظامی جنگ غزه، عوامل، شرایط و نتایج آن با حضور استادان دانشگاه و فرماندهان نظامی  به همت مرکز تحقیقات حقوق و جامعه اسلامی مدرسین دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه  در این واحد دانشگاهی برگزار و با طرح و بررسی مسائل و ابعاد علمی، حقوق قضایی، نظامی و حقوق بشر جنگ غزه علل وقوع، تداوم و آثار و نتایج این رویداد جنگی را بررسی شد.

امیر حاتم سیفی فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه در این نشست از منظر استراتژیک نظامی، ساختار قدرت‌های بین‌المللی و اهمیت جغرافیایی منطقه، موضوع جنگ غزه و رویکرد کشور‌های منطقه و ابرقدرت‌های جهانی را مورد تحلیل قرارداد.

خداویردی قسمت مسئول امور حقوقی سپاه ناحیه مراغه نیز با اشاره به اهمیت علم و نقش آن در سلطه گری و سلطه‌پذیری گفت: بفرموده امام علی (ع) علم سلطان است و هر کشوری دارای معلومات به‌روز و مسلط به فناوری‌ها و دستاورد‌های علمی باشد قطعاً یک سر و گردن از سایر کشور‌ها بالاتر و با احاطه بیشتر بر امورات جهان قرار خواهد داشت.

علیرضا فولادی مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی شهرستان مراغه نیز عنوان کرد: نقش رسانه در رویداد غزه حائز اهمیت و از اثرگذاری مهمی برخوردار بود. مردم غزه و به دنبال آن همه مردم جهان در جنگ غزه یک رسانه و یک خبرنگار بودند که نه با نوشتن؛ بلکه با نشان دادن ابعاد جنایات صهیونیسم در غزه، افکار عمومی را علیه رژیم غاصب برانگیختند.

محمد موسی‌زاده، جهانگیر باقری و حمید کاظمی مطلق اعضای هیئت علمی دانشگاه مراغه و دانشگاه آزاد اسلامی کشتار مردم بی‌دفاع غزه و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی را از ابعاد حقوقی، سیاسی و انسانی مورد بررسی قرار ‌دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته