دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در همایش طرح ملی اعتلا:

مشارکت در انتخابات نهایت عدالت گری است/ دنبال اعتماد مردم به مسئولان هستیم

مشارکت در انتخابات نهایت عدالت گری است  دنبال اعتماد مردم به مسئولان هستیم
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: مشارکت در انتخابات نهایت عدالت گری است؛ چرا که فرصت برای حضور آحاد جامعه به صورت یکسان در تعیین سرنوشت برای همه فراهم شده است.
کد خبر : 891537

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بابک نگاهداری، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در همایش طرح ملی اعتلا که امروز در سالن شهید مطهری واقع در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، درباره اهمیت مشارکت مردم در انتخابات مجلس اظهار کرد: مقام معظم رهبری در تمرکز بر جهاد تبیین تا زمان انتخابات مجلس تاکید داشته اند.

وی افزود: مشارکت مردم حل الفصل مشکلات جامعه است، یعنی چالش‌ها هر چه بیشتر باشند ملت باید مشارکت بیشتری داشته باشند.

نگاهداری تصریح کرد: مشارکت در انتخابات محفل سیاسی و اجتماعی برای مردم است و باید فرصت حضور آن‌ها در انتخابات فراهم شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس اظهار کرد: انتخابات و مشارکت در انتخابات نهایت عدالت گری است؛ چرا که فرصت برای حضور آحاد جامعه به صورت یکسان در تعیین سرنوشت برای همه فراهم شده است.

مشارکت مردم در انتخابات کاهنده فساد است

نگاهداری گفت: هر چه مشارکت بیشتر شود، نظارت جمعی افزایش می‌یابد و فساد در جامعه کاهش می‌یابد، به اینصورت که مشارکت مردم در انتخابات مجلس کاهنده فساد است.

وی بیان کرد: سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی یکی از نیاز‌های هر کشوری برای رشد و تعالی است و هم اکنون در شرایط فعلی نیازمند اعتماد مردم به یکدیگر و مسئولان جامعه هستیم.

نگاهداری با بیان اینکه رویکرد‌های حکومت داری تبدیل به حکمرانی شده است؛ تاکید کرد: اگر به دنبال موفقیت و پیشرفت کشور هم باشیم مسیر آن مشارکت همه گیر مردم است، در فضای مشارکت تعارض‌های اجتماعی کاهش می‌یابد و مردم متوجه می‌شوند که در کنار یکدیگر می‌توانند مشارکت و همکاری را افزایش دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته