دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 بهمن 1402 - 11:51

‌یورش نیروهای ویژه اسرائیلی با لباس مبدل به بیمارستان/ جهاد اسلامی: این جنایت بدون پاسخ نمی‌ماند + فیلم

‌یورش نیروهای ویژه اسرائیلی با لباس مبدل به بیمارستان  جهاد اسلامی: این جنایت بدون پاسخ نمی‌ماند + فیلم
فیلم گرفته شده از دوربین مداربسته بیمارستان جنین در کرانه باختری لحظه یورش نظامیان صهیونیست با لباس‌های مبدل و شخصی به این بیمارستان را نشان می‌دهد که طی آن ۳ جوان فلسطینی را بر روی تخت بیمارستان ترور و شهید کردند.
کد خبر : 893864

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ شب گذشته نظامیان صهیونیستی با لباس مبدل (پزشک) به بیمارستان جنین در کرانه باختری یورش بردند و چند فلسطینی را شهید کردند.

فیلم گرفته شده از دوربین مدار بسته بیمارستان جنین در کرانه باختری لحظه یورش نظامیان صهیونیست با لباس‌های مبدل و شخصی به این بیمارستان را نشان می‌دهد طی آن ۳ جوان فلسطینی به نام‌های «محمد جلامنة، باسل و محمد الغزاوی» را بر روی تخت بیمارستان ترور و شهید کردند.

فیلم یورش وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به بیمارستان ایوان سینا را در زیر ببینید:




اما رژیم صهیونیستی پس از این حمله ادعا کرد: در عملیات مشترک شین بت، ارتش اسرائیل، محمد جالامانا نظامی حماس که در چند وقت اخیر به ترویج فعالیت‌های تروریستی مهم مشغول بود و در بیمارستان «ایوان سینا» در جنین مخفی شده بود، قرار گرفت. مرد تحت تعقیب با اسلحه‌ای که توسط نیرو‌ها ضبط شده بود کشف شد.

جنبش جهاد اسلامی: ترور ۳ فلسطینی در بیمارستان، بدون پاسخ نمی‌ماند

پایگاه خبری المسیرة خبرداد: جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای اقدام ارتش رژیم صهیونیستی در یورش به بیمارستان ابن سینا و حمله نیرو‌های ویژه یگان مستعربین به بیمارستان با لباس غیرنظامی و ترور سه تن از جوانان فلسطینی را مورد جدیدی از نقض منشور‌های انسانی و قوانین بین‌المللی توصیف کرد.

این بیانیه تاکید کرد که جنایت ترور سه جوان فلسطینی در بیمارستان که تا حد جنایت‌های جنگی پیش می‌رود، قطعاً بدون واکنش مناسب باقی نخواهد ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته