دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شرکت ۶ هزار و ۸۵۴ دانش‌آموز در جشنواره امامت و مهدویت

شرکت ۶ هزار و ۸۵۴ دانش‌آموز در جشنواره امامت و مهدویت
رئیس امور دانشکدگان تعلیم و تربیت اسلامی سمای دانشگاه آزاد اسلامی از شرکت ۶ هزار و ۸۵۴ دانش‌آموز در جشنواره «امامت و مهدویت» خبر داد.
کد خبر : 895105

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فاطمه حمیدی‌فر رئیس امور دانشکدگان تعلیم و تربیت اسلامی سمای دانشگاه آزاد اسلامی در آیین اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی «شعر وحدت» و «نخستین جشنواره دانش‌آموزی تولیدمحتوای دیجیتال» دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه از سری برنامه‌های سومین جشنواره «امامت و مهدویت» دانشگاه آزاد اظهار کرد: فرآیند‌های تولیدمحتوا در جشنواره امامت و مهدویت در ۶ قرارگاه و هشت رشته آغاز شد.

وی اضافه کرد: از مجموع ۶ هزار و ۸۵۴ دانش‌آموز شرکت‌کننده در این جشنواره ۷۰۵ اثر با موضوع تولیدمحتوای دیجیتالی که ویژه آذربایجان‌غربی بود انتخاب شد و این نشان‌دهنده این مهم است که ما از یک جامعه پرتوانی در نظام آموزشی کشور در شرایط دانشگاهی و مدرسه‌ای برخوردار هستیم.

شرکت ۶ هزار و ۸۵۴ دانش‌آموز در نخستین جشنواره «امامت و مهدویت»

رئیس امور دانشکدگان تعلیم و تربیت اسلامی سما با بیان اینکه جریانات جدیدی در سیاستگذاری دانشگاه آزاد اسلامی و مجموعه مرتبط با دانشگاه‌های آزاد اسلامی اتفاق افتاده است، ادامه داد: سیاست‌های رئیس دانشگاه آزاد این است که جریانات علمی وارد عرصه شده و از حالت دانش نظریه محض خارج شود؛ یعنی تا زمانی که دانشگاه می‌تواند موضوع پاسخگویی و حل مسئله را داشته باشد می‌تواند به عنوان دانشگاهی برای اثرگذاری در منطقه و کشور مطرح شود.

حمیدی‌فر با اشاره بر اینکه نزدیک به ۶۴ رشته از علوم انسانی خارج شده و در زیرمجموعه معاونت علوم تربیتی و مهارتی قرار گرفته است، بیان کرد: مأموریت معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی این است که جریان تعلیم و تربیت اسلامی را به همراه دانش کاربردی و مهارتی در عرصه مورد نظر استانی خود تبیین کند.

وی با اشاره به وجود ۸۲۵ مدرسه سما در سطح کشور خاطرنشان کرد: با فعالیت مدارس سما زیرنظر دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی، موضوع معلم دانشجو به جای محقق دانشجو دنبال می‌شود.

رئیس امور دانشکدگان تعلیم و تربیت اسلامی سما، برگزاری جشنواره امامت و مهدویت با فرآیند معنویت‌گرایی را در جلوگیری از ایجاد انحرافات و هویت‌گریزی مؤثر ارزیابی کرد و افزود: از طریق ایجاد تیم‌ها و گروه‌هایی که از این جشنواره‌ها به دست می‌آید، از هم‌افزایی اجتماعی بهره‌مند می‌شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته