دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امام جمعه شهرکرد:

گسترش پیوند «دانشگاه و جامعه» در مقطع فعلی از ضروریات است

گسترش پیوند «دانشگاه و جامعه» در مقطع فعلی از ضروریات است
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد که در مقطع فعلی پیوند بین دانشگاه و جامعه یکی از ضروریات است که باید گسترش پیدا کند.
کد خبر : 896179

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در جمع مدیران ارشد ادارات و دستگاه‌های اجرایی این استان گفت: دانشگاه‌ها به‌عنوان یک مجموعه علمی می‌توانند در برافراشته نگه‌ داشتن پرچم جمهوری اسلامی نقش‌آفرین باشند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با عهده‌دار بودن تربیت و آموزش ۱۳ هزار دانشجو باید این قشر از جامعه را زیر پرچم ایام‌الله‌ها، ۱۲ بهمن، ۲۲ بهمن و زیر پرچم شعار‌های نورانی امام راحل نگه دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تمام کلاس‌های درس، برنامه‌های اجرایی و تصمیم‌گیری‌ها در دانشگاه‌ها باید جهت‌دار و به سمت مسائل هدایتی باشد که با تلاش مسئولان، سمت و سوی دانشگاه آزاد اسلامی خیلی خوب است.

پیوند «دانشگاه و جامعه» در مقطع فعلی از ضروریات است

امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: میدانی کردن دانشگاه و به عرصه درآوردن علم در جامعه با برگزاری نمایشگاه‌ها، به‌کارگیری دستگاه‌ها و مرتبط کردن دستگاه‌ها با دانشگاه باید در رأس امور دانشگاهی قرار گیرد.

نکونام با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ملی «مهدویت» با موضوع سبک زندگی علوی در اسفندماه از مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری خواست تا در برگزاری این همایش ملی مشارکت حداکثری داشته باشند.

وی توضیح داد: در مقطع فعلی پیوند بین دانشگاه و جامعه یکی از ضروریات است که باید گسترش پیدا کند و دانشگاه‌ها می‌توانند نقش‌آفرینی خوبی در این عرصه داشته باشند.

به گزارش آنا، کلاس معارف هرهفته با حضور مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته