دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 بهمن 1402 - 09:20
پروژه دانش‌بنیان دانشگاه آزاد در امیدیه به بهره‌برداری رسید؛

طراحی و نصب سیستم روشنایی با استفاده از انرژی خورشیدی

طراحی و نصب سیستم روشنایی با استفاده از انرژی خورشیدی
طرح برون‌دانشگاهی و دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه با عنوان پروژه طراحی و نصب سیستم روشنایی با استفاده از انرژی خورشیدی، پیاده‌سازی و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر : 896539

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پروژه طراحی و نصب سیستم روشنایی با استفاده از انرژی خورشیدی در محل سه راهی روستای حبابه علیا با استفاده از اعتبارات دهیاری و با اجرای دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه در مراسمی با حضور مسئولان اجرا و به بهره‌برداری رسید.

محمد بهروزیان‌نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه در این مراسم اظهار کرد: این طرح برون دانشگاهی در راستای ارتقای قابلیت حل مسئله مبتنی بر نیاز‌های آمایشی در صنعت و تأمین منافع دانشگاه از طریق فعالیت‌های پژوهشی و خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی به‌عنوان یکی از اهداف کلان و راهبردی بسته کاری، ارتقای پاسخگویی و قابلیت حل مسئله در سند تحول و تعالی دانشگاه و به‌منظور ارتباط مؤثر دانشگاه با سایر سازمان‌ها اجرا شد.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی برای حرکت به سمت خلق نوآوری و استفاده بهینه از داشته‌های خود پس از انعقاد قرارداد اقدام به طراحی، ساخت و پیاده‌سازی پروژه روشنایی با استفاده از انرژی خورشیدی با اجرای ابراهیم آقاجری عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق و برخی از همکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه کرد تا شاهد صرفه‌جویی در هزینه‌ها و مصرف انرژی باشیم.

علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان نیز گفت: در راستای سند تحول و تعالی دانشگاه و با هدف بهره‌وری و پایداری اقتصادی و استفاده از ظرفیت‌های واحد‌های دانشگاهی استان خوزستان آماده عقد قرارداد با همه ادارات و صنایع هستیم و از اینکه مجموعه مدیریتی شهرستان امیدیه به دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه در راستای خدمات‌رسانی به مردم اعتماد کرده، سپاسگزاریم.

حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی معین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های خوزستان و ایلام نیز عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز علمی و آموزشی و با داشتن توان بسیار بالای هیئت علمی و امکانات موجود در واحد‌های دانشگاهی همیشه در راستای خدمات‌رسانی به جامعه و همشهریان گام برداشته و این کار از اولویت‌های این سازمان است.

جعفر سلامی فرماندار شهرستان امیدیه نیز بیان کرد: طرح دانش‌بنیان دانشگاه آزاد امیدیه کاربردی بوده در راستای خدمات‌رسانی به مناطق محروم و کاهش حوادث جاده‌ای در مناطق پرتردد بوده و امیدواریم در صورت تأمین اعتبار در آینده‌ای نزدیک در اکثر این مناطق از این طرح استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته