دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انبار مواد غذایی در تهرانپارس طعمه آتش شد

انبار مواد غذایی در تهرانپارس طعمه آتش شد
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی یک انبار ۲ طبقه نگهداری مواد غذایی در سه راه تهرانپارس خبر داد.
کد خبر : 902625

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید جلال ملکی شامگاه چهارشنبه اظهار کرد: ساعت ۱۶:۵۶ عصر امروز حادثه آتش‌سوزی گسترده در یک انبار موادغذایی و کاغذ در خیابان دماوند بعد از سه راه تهرانپارس به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران ۶ ایستگاه به همراه چندین دستگاه تانکر آب هم از آتش‌نشانی و هم از شهرداری، نردبام هیدرولیکی و خودروهای حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانان در محل مشاهده کردند که آتش سوزی در یک ساختمان ۲ طبقه با سقف شیروانی رخ داده است. این محل به انبار نگهداری مواد غذایی بدل شده و مقداری هم کاغذ و مواد قابل اشتعال دیگر نظیر قوطی‌های روغن در آن قرار داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه شدت حریق به حدی بود که صدای انفجار ناشی از اشتعال و انفجار مواد داخل قوطی‌ها و بشکه‌های موجود در انبار به گوش می‌رسید، افزود: در این شرایط آتش‌نشانان برای اطفای حریق وارد عمل شده و از چند جهت عملیات خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه شعله‌های سرکش آتش از فواصل دور قابل مشاهده بود گفت: این حادثه بدون مصدومیت دقایقی قبل مهار شد و علت در دست بررسی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته