دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 فروردين 1403 - 13:00

غیبت عضو هیئت مدیره باشگاه در تصمیمات کلان باشگاه استقلال+عکس

غیبت عضو هیئت مدیره باشگاه در تصمیمات کلان باشگاه استقلال+عکس
با وجود انتخاب علی آقا محمدی به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، وی نقش چندان پر رنگی در تصمیمات کلان این باشگاه ندارد.
کد خبر : 903776

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز 16 دی سال گذشته بود که علی آقا محمدی فرد سرشناس و با نفوذ که سابقه سالها حضور در این باشگاه را دارد به عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال انتخاب شد اما از آن روز تا امروز اثری از این فرد سرشناس در تصمیمات کلان باشگاه استقلال دیده نمی شود.

شاید آن روزها با توجه به سوابق این فرد در باشگاه استقلال و نفوذی که دارد پیش بینی می شد وی اولین نفری باشد که به اختلاف خطیر و نکونام ورود کند اما با پیگیری های خبرنگار آنا مشخص شد وی در نشست های هیئت مدیره باشگاه استقلال هم شرکت نمی کند و حتی پای نامه آخرین صورت های مالی باشگاه استقلال را هم امضا نکرده است.

پیش از این هم خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا در مراسمی با عنوان نخستین اجلاس ملی ورزش و تجارت و کسب و کارهای نوین که با حضور علی آقا محمدی برگزار شد از وی درخواست کرد که پیرامون باشگاه استقلال و حضورش در هیئت مدیره این باشگاه صحبت کند اما وی اعلام کرد تمایلی به صحبت درباره استقلال ندارد و هنوز به موضوعات این باشگاه ورود نکرده است.

در نامه فوق نیز که در تاریخ 28 اسفند 1402 صورتجلسه شده علی خطیر،مهدی افضلی( رئیس هیئت مدیره)، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده نامه صورت های مالی را امضا کرده اند.

غیبت رئیس هیات مدیره باشگاه در تصمیمات کلان باشگاه استقلال+عکس

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته