دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1403 - 10:15
به‌دلیل ترس از واکنش ایران؛

اسرائیل ۲۸ سفارتخانه و کنسولگری خودش را تعطیل کرد

اسرائیل ۲۸ سفارتخانه و کنسولگری خودش را تعطیل کرد
منابع عبری اعلام کردند که مقامات صهیونیست به دلیل نگرانی از پاسخ ایران به حمله اخیر دمشق، ۲۸ سفارت‌خانه و کنسولگری خود در برخی کشورها را تعطیل کرده است.
کد خبر : 904202

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز گزارش داد: مقامات اسرائیلی به دلیل ترس و  نگرانی از واکنش ایران به حمله اخیر به ساختمان کنسولگری این کشور در دمشق، ۲۸ سفارت‌خانه و کنسولگری خود در برخی کشورها را تعطیل کرده‌اند.

این در حالی است که در روزهای اخیر ارتش رژیم صهیونیستی آماده باش امنیتی را در اراضی اشغالی به دلیل نگرانی از واکنش ایران به بالاترین سطح افزایش داده است.

رسانه های عبری نیز از شلوغی فروشگاه‌ها در اراضی اشغالی به دلیل نگرانی جامعه صهیونیستی از واکنش ایران خبر دادند که آنها را به ذخیره آذوقه کشانده است.

وب‌سایت اسرائیلی «والانیوز» روز پنجشنبه گزارش داده که اسرائیلی‌ها بعد از تهدید ایران به انتقام به سمت فروشگاه‌ها هجوم آورده و در حال ذخیره مواد اساسی مورد نیاز خود هستند. 

طبق گزارش این رسانه، ساکنان اراضی اشغالی فلسطین در سراسر این منطقه در حال ذخیره کردن کالا‌های اساسی از جمله آب و غذا‌های کنسروشده هستند. 

مطابق این گزارش، در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ صف‌های طولانی تشکیل شد و قفسه‌ها به سرعت خالی شدند. 

فروشنده‌ها هم از افزایش قابل توجه فروش به ویژه در بخش کالا‌های اساسی خبر دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته